ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Ευχαρίστησε Σάντος ο Μήτρογλου

Ευχαρίστησε Σάντος ο Μήτρογλου

4/11/2011
Ενθουσιασμένος για την κλήση του στην Εθνική ομάδα εμφανίστηκε ο Κώστας Μήτρογλου, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του Ατρομήτου.

Ο νεαρός επιθετικός, που αγωνίζεται στους Περιστεριώτες δανεικός απο τον Ολυμπιακό, τόνισε πως στόχος του είναι να καθιερωθεί στην Εθνική ομάδα και να δώσει το παρών στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα του 2012.

«Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον προπονητή της Εθνικής κύριο Φερνάντο Σάντος για την τιμή που έκανε προς το πρόσωπό μου εν όψει των αγώνων με Ρωσία και Ρουμανία. Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό δέχθηκα την σημερινή πρόσκληση γιατί η Εθνική ομάδα αποτελεί την κορυφαία στιγμή στην καριέρα κάθε ποδοσφαιριστή.

Οι φιλοδοξίες και τα κίνητρα για εμένα δεν σταματάνε όμως εδώ. Στόχος μου είναι να δικαιώσω τον κύριο Σάντος αλλά και να διατηρηθώ μόνιμα στην Εθνική ομάδα δίνοντας το παρών στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2012.

Πιστεύω ότι δικαιώνονται οι κόποι και οι προσπάθεια που κάνω στο φετινό πρωτάθλημα ενώ παράλληλα επιβεβαιώνεται η σωστή επιλογή που έκανα το καλοκαίρι φορώντας τη φανέλα του Ατρόμητου.

Η ομάδα μου, προσφέρει τις καλύτερες συνθήκες σε κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή ώστε να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος στη δουλειά του. Στον Ατρόμητο έχω βρει άριστη οργάνωση, σωστούς ανθρώπους κι ένα επιτελείο που βρίσκεται συνεχώς πάνω από τον ποδοσφαιριστή.

Ιδιαιτέρως, θέλω να σταθώ στον προπονητή μου κύριο Γιώργο Δώνη ο οποίος με βοηθάει συνεχώς για να εξελίσσομαι και να γίνομαι καλύτερος ποδοσφαιριστής», είπε ο "πιστολέρο".
 
www.thrylos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου