ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Χαρίζει για να φύγει ο Κοντρέρας

Χαρίζει για να φύγει ο Κοντρέρας

29/12/2011

Με δηλώσεις που φέρεται να έχει κάνει στην «cooperativa.cl» ο Πάμπλο Κοντρέρας δείχνει προετοιμασμένος μα χαρίσει χρήματα που του οφείλονται από τον ΠΑΟΚ, προκειμένου να μείνει ελεύθερος.

«Θα επιστρέψω στην Ελλάδα και εκεί θα προσπαθήσω με κάποιον να επιλύσω την κατάσταση μου, είμαι διατεθειμένος να χαρίσω λεφτά, τα περισσότερα μάλιστα. Ξέρουν ότι ταξιδεύω για την Ελλάδα και έτσι τις επόμενες μέρες θα βγει κάτι θετικό ή θα μείνω στον ΠΑΟΚ, η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα δεν είχαν τον χρόνο να ασχοληθώ με το μέλλον μου, επειδή ξόδεψα πολύ χρόνο με την κατάσταση της υγείας της μητέρας μου, αλλά αυτές τις μέρες ελπίζω να το ασχοληθώ με το ζήτημά μου», δήλωσε ο Χιλιανός αμυντικός.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου