Στον Πανιώνιο έπαιζε ο... περιβόητος Αυστραλός!
Σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στην εκπομπή "Δίκη" του ΣΚΑΪ, ο Βοργιάς έχει καταθέσει στον ειδικό εφέτη ανακριτή, Γιώργο Καλόφωνο πως ο Ντοντ του έχει εξομολογηθεί πως στο "διάσημο" παιχνίδι ανάμεσα στον Πανιώνιο και την Ντιναμό Τιφλίδας (5-2) που είχε γίνει την σεζόν 2004-2005, του ζητήθηκε να κρατάει την μπάλα στα πλάγια και να μην κάνει βαθειές σέντρες.
Ο Ντοντ είχε αγωνιστεί μόλις τέσσερις φορές με την φανέλα του Πανιωνίου και πλέον είναι 32 χρονών.
www.soccerplus.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου