ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013

«Περήφανος που είμαι στον Ολυμπιακό»

«Περήφανος που είμαι στον Ολυμπιακό»

12/03/2013
 Ευτυχισμένος για την κατάκτηση του 40ου πρωταθλήματος από τον Ολυμπιακού και περήφανος που είναι μέλος της ομάδας αυτής, δήλωσε ο Λεάντρο Γκρέκο.

«Περήφανος που είμαι στον Ολυμπιακό»
Ο Ολυμπιακός με τη νίκη επί της ΑΕΚ, έφτασε και στην μαθηματική κατάκτηση του 40ου πρωταθλήματος της ιστορίας του και οι παίκτες της ομάδας, όπως είναι λογικό, πλέουν σε πελάγη ευτυχίας.

Αυτό φάνηκε και από αυτό που έγραψε ο Λεάντρο Γκρέκο στο facebook.

«Στην Ιταλία μιλούν για το σπουδαίο παιχνίδι του Ολυμπιακού απέναντι στην ΑΕΚ και τα τέσσερα αστέρια της καλύτερης ελληνικής ομάδας. Είμαι περήφανος που είμαι μέλος του Ολυμπιακού και τους φανταστικούς οπαδούς του», έγραψε ο Ιταλός μέσος στον προσωπικό του λογαριασμό.

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου