ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Τοροσίδης: "Ο Ολυμπιακός μου έδωσε νοοτροπία νικητή"

Τοροσίδης: "Ο Ολυμπιακός μου έδωσε νοοτροπία νικητή"

Ο Βασίλης Τοροσίδης σε συνέντευξη του τόνισε πως απέκτησε νοοτροπία νικητή από την πολυετή θητεία στον Ολυμπιακό, ενώ παρομοίασε τους οπαδούς της Ρόμα με αυτούς των ερυθρολεύκων.
Ο πρώην αρχηγός των Πειραιωτών μίλησε στο "La Roma" και υποστήριξε τα εξής:
Για τη νοοτροπία του νικητή που τον χαρακτηρίζει:

"Εξαρτάται από το αν έχει την νοοτροπία του νικητή συνολικά η ομάδα. Εγώ πήρα αυτή την νοοτροπία ιδιαίτερα από τον Ολυμπιακό, όπου υπήρχε η ψυχολογία του νικητή. Όλα αυτά επίσης που βρήκα στην Ρόμα με έκαναν να θέλω να συμμετέχω και να είμαι ηγέτης".

Για το γκολ που πέτυχε κόντρα στη Νιγηρία στο Μουντιάλ και χάρισε την πρώτη νίκη της Ελλάδας στην ιστορία του θεσμού:

"Πρώτα από όλα είναι τιμή για μένα να συμμετέχω σε όλους τους αγώνες της Εθνικής. Ήταν ένα ιστορικό γκολ και η πρώτη μας νίκη στο Μουντιάλ Στην Εθνική έχουμε την ψυχολογία του νικητή και έχουμε την πεποίθηση ότι θα είμαστε στην Βραζιλία".

Για τους φανατικούς φίλους του Ολυμπιακού και να συγκρίνονται με αυτούς της Ρόμα:

"Σίγουρα οι οπαδοί μοιάζουν. Οι οπαδοί του Ολυμπιακού είναι πολύ ένθερμοι. Στην Ελλάδα μερικές φορές το παρακάνουν γιατί δεν υπάρχουν όρια".

Για τις συνήθειες του εκτός γηπέδων:

"Ζω πολύ μοναχική ζωή. Προτιμώ να είμαι με την οικογένεια μου, την γυναίκα μου και τον γιο μου. Μερικές φορές πάμε επίσκεψη σε κάποιους γείτονες, αλλά κυρίως ζω την ζωή ενός οικογενειάρχη".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου