ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Πατέρας: «Ουδεμία σχέση έχω με τις κασέτες»

Πατέρας: «Ουδεμία σχέση έχω με τις κασέτες»


pateras katathesi eisaggeleaΟ Νικόλας Πατέρας κατέθεσε σήμερα για περίπου μία ώρα στον αθλητικό εισαγγελέα, Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου, τα όσα γνωρίζει για την γνωστή πλέον υπόθεση με τις κασέτες.
Ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξερχόμενος από το γραφείο του κυρίου Σιμιτζόγλου τόνισε ότι δεν έχει καμία σχέση με την υπόθεση. Συγκεκριμένα ο κύριος Πατέρας είπε: «Με κάλεσε ο κύριος εισαγγελέας για να με ρωτήσει αν γνωρίζω κάτι σχετικά με τις καταγγελίες. Αυτό που μπορώ να επαναλάβω είναι αυτό που έχω πει με τα δελτία Τύπου τις προηγούμενες ημέρες, πως ουδεμία σχέση έχω με τις κασέτες και για τις υποκλοπές που με κατηγορεί ο κύριος Μπέος. Είναι τουλάχιστον προσβλητικό για τη νοημοσύνη μας να συζητώ με τον κύριο Μπέο για πράγματα που είναι κατά της ομάδας μου και να τα έχω δεχτεί. Πιστεύω πως η δικαιοσύνη θα λύσει αυτό το θέμα και σύντομα θα έχουμε απαντήσεις. Αυτή η υπόθεση δεν βοηθά το προϊόν του ποδοσφαίρου»
Ο κύριος Πατέρας πρόσθεσε επίσης πως άκουσε τις περιβόητες κασέτες: «Ο κ. Κούγιας λέει αλήθεια. Έφερε στο γραφείο μου τις κασέτες και του είπα ότι επειδή εγώ δεν είμαι νομικός ή εισαγγελέας, θα πρέπει να ενεργήσει ο ίδιος. Μου έφερε τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες που βγήκαν και στη δημοσιότητα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου