ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Τζιμπούρ: Η καλύτερη στιγμή της ζωής μου

Τζιμπούρ: Η καλύτερη στιγμή της ζωής μου (video) 

20/03/2011

Ο Ράφικ Τζιμπούρ γιορτάζει από σήμερα το πρώτο πρωτάθλημα της καριέρας του! Αν και φορά τα «ερυθρόλευκα» περίπου 3 μήνες πρόλαβε ήδη να βάλει το λιθαράκι του στο 38ο, ενώ σήμερα ήταν ο κορυφαίος του Θρύλου μας.

«Ήταν φανταστικό για εμένα. Πρώτη φορά μου συμβαίνει να κατακτώ πρωτάθλημα. Ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής μου», είπε στις δηλώσεις του ο «τρομοκράτης» και πρόσθεσε: «Προσπάθησα να αφήσω τα συναισθήματα μου στην άκρη για την προηγούμενη ομάδα μου και έδωσα το καλύτερο για την τωρινή ομάδα μου. Όταν είχα έρθει στον Ολυμπιακό ο κύριος Βαλβέρδε μου είχε πει ότι με πιστεύει κι εγώ προσπάθησα με κάθε τρόπο να τον δικαιώσω» δήλωσε αρχικά ο μεγάλος πρωταγωνιστής του αγώνα».

Κατόπιν, ρωτήθηκε για το θέμα της παραμονής του στην ομάδα, απαντώντας ξεκάθαρα: «Εγώ από την πλευρά μου είμαι θετικός για την παραμονή μου. Γιατί όχι;». Για το ενδεχόμενο να σκοράρει του χρόνου στο Champions League με τη φανέλα του Ολυμπιακού, δήλωσε: «Είναι κάτι που θέλω πάρα πολύ να ζήσω, αλλά νομίζω ότι στην Ελλάδα είναι πιο δύσκολο να σκοράρεις απ’ ότι στο Champions League, γιατί εκεί παίζεις πιο ανοιχτά απ’ ότι στο πρωτάθλημα». Καταλήγοντας, αναφέρθηκε και στην σχέση του με τον κόσμο: «Είχα φύγει με άσχημο τρόπο από την ΑΕΚ. Ο κόσμος του Ολυμπιακού με περιέβαλλε με αγάπη και εμπιστοσύνη και προσπαθώ να του το ανταποδίδω με τις εμφανίσεις μου».

www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου