ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

«Με τον Δούρο έχασα το πιο αντρίκιο πρωτάθλημα όλων των εποχών»


«Με τον Δούρο έχασα το πιο αντρίκιο πρωτάθλημα όλων των εποχών»

26.06.2011Ο Νίκος Αλεφάντος ξεκαθαρίζει πως ποτέ δεν μίλησε με τον Αχιλλέα Μπέο για να «πιάσει» κάποιον διαιτητή και θυμάται πως η μόνη φορά που ασχολήθηκε με την διαιτησία ήταν όταν τότε με τον Δούρο.
«Με τον Δούρο έχασα το πιο αντρίκιο πρωτάθλημα όλων των εποχών»
Αναλυτικά όσα είπε στο katimagiko.gr:
• «Στην προηγούμενη στήλη δεν είχα ενημερωθεί ακόμα για το διάλογο που μου έβγαλαν με τον Μπέο, ότι με πήρε τάχα στο τηλέφωνο και μου ζητούσε να μεσολαβήσω σε έναν διαιτητή Γ’ Εθνικής που τον γνώριζα, λέει, για να αδικηθεί η Νίκη Βόλου, επειδή έχει κόντρα με τον Γιδόπουλο ο Μπέος. Ένα διαιτητή ονόματι Πούλημας, άκου όνομα.
• Η απάντησή μου: Παραμύθια της Χαλιμάς! Επικαλούμαι τη μαρτυρία του διαιτητή αυτού, να πει δημόσια αν τον γνωρίζω προσωπικά. Ο Αλέφαντος είναι αμέμπτου ηθικής, γι’ αυτό και με αποδέχτηκαν μέχρι και στη Θεσσαλονίκη 3 φορές οι Ηρακλειδείς, μία οι ΠΑΟΚτσήδες, οι Καλαμαριώτες, οι Δραμινοί, σε όλη την Ελλάδα όπου γύρισα και δούλεψα. Ακόμα και στην ΑΕΚ. Ο Αλέφαντος μια ζωή ήταν μακριά από βρομιές.
• Προς τιμήν του ο Μπέος έκανε δηλώσεις ότι δεν υπήρξε τέτοιος διάλογος μαζί μου. Είναι αλήθεια αυτό που είπε ότι μόνο μια φορά μιλήσαμε τα τελευταία χρόνια, όταν πέθανε ο πατέρας του και τον συλλυπήθηκα θέλοντας να μάθω πότε και πού γίνεται η κηδεία. Διότι τον πατέρα του τον γνώριζα, ήταν γενικός αρχηγός μου όταν είχα δουλέψει παλιά στον Πανιώνιο!
• Ο πατέρας του Μπέου ήταν καλό ανθρωπάκι, ήσυχος και με γούσταρε πολύ, με υποστήριζε. Με είχε φωνάξει ο Πανιώνιος να σώσω την ομάδα στο μπαράζ με τα Γιάννενα στη Λάρισα. Ανέλαβα να τους προπονήσω 15 μέρες στη Βουλιαγμένη, μέναμε σε ένα ωραίο ξενοδοχείο, μόλις είχα γυρίσει από τη Λίβερπουλ όπου την παρακολουθούσα επί 1 μήνα, είχε πάρει το Κύπελλο Πρωταθλητριών στη Ρώμη. Είχα τσακωθεί πριν με τον Νταϊφά και είχα φύγει από τον Ολυμπιακό. Νικήσαμε λοιπόν τα Γιάννενα στο μπαράζ 2-0 και φώναζα στους Γιαννιώτες «φύγετε περπατώντας τώρα να περάσετε την Κατάρα»!
• Με τον Πανιώνιο είχα μία εκπληκτική σεζόν, τον έβγαλα στην 5η θέση, είχα φέρει τον Μπαρζόφ απ’ τη Δόξα Δράμας, γιατί είχα δουλέψει στη Δόξα και ήξερα.
• Έπειτα από χρόνια ο Αχιλλέας Μπέος μου είχε προτείνει να αναλάβω τον Πανιώνιο, αλλά αρνήθηκα, του είπα στα ίσα ότι δεν μπορώ να συνεργαστώ με παράγοντες που μπουκάρουν στα αποδυτήρια, βρίζουν τους παίκτες και καπελώνουν τους προπονητές. Δεν γούσταρα. Όπως και στον Ψωμιάδη είχα αρνηθεί να αναλάβω τον Εθνικό. Το επαναλαμβάνω, δεν ήθελα κανένας πρόεδρος να μου λέει ότι μου πήρε τα ματς. Το είχα ως αρχή μου. Ήθελα εγώ να παίρνω τα ματς και οι παίκτες που προπονούσα. Ήμουν πάντοτε μακριά από διαιτησίες, φάρμακα και τέτοια κόλπα.
• Και πάρε-δώσε με διαιτητές δεν είχα ποτέ, ούτε τους καλόπιανα, ούτε τους κυνηγούσα, δεν έκανα επεισόδια με διαιτητές. Στους παίκτες έλεγα «μην ασχολείστε με τη διαιτησία, ακόμα και άδικο γκολ να φάμε, θα ισοφαρίσουμε, δεν δέχομαι κουβέντες τύπου “μας έπεσε το ηθικό”, αυτά είναι για γυναικούλες». Μόνο μια φορά βγήκα έξω απ’ τα ρούχα μου με διαιτητή και ήρθα στα άκρα, ήταν με τον Δούρο. Διότι μου έκλεψε το πιο αντρίκειο πρωτάθλημα όλων των εποχών με τον Ολυμπιακό, ένα πρωτάθλημα στο οποίο όλοι είχαν ξεγραμμένο τον Ολυμπιακό και κανείς προπονητής δεν τον αναλάμβανε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου