ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Συνεντευξη Ιβκοβιτς (video)

 Συνεντευξη Ιβκοβιτς (video)
29/2/2012

Ο Dusan Ivkovic, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Euroleague για το πάθος του με τα περιστέρια και τους στόχους του Ολυμπιακού στη διοργάνωση.
ivkovic olympiakos euroleague peristeria«Το μπάσκετ είναι η ζωή μου, σίγουρα. Το μπάσκετ είναι το 100% της ζωής μου. Δεν μου αρέσει να λέω πως η δουλειά μου, προκαλεί στρες γιατί βρίσκεσαι υπό πίεση. Σίγουρα είναι μία δύσκολη δουλειά Τα περιστέρια ή το ψάρεμα είναι ίσως τα καλύτερα χόμπι για να χαλαρώσει κανείς, αλλά δυστυχώς δεν έχω χρόνο. Για πολλά χρόνια δεν ήμουν συνέχεια στην ίδια χώρα, αλλά είμαι χαρούμενος που έχω πολύ καλούς φίλους, που με βοηθάνε και προστατεύουν τα περιστέρια μου. Και κάποια μέρα θα είμαι πολύ χαρούμενος να επιστρέψω πίσω», είπε αρχικά.
Σε ερώτηση αν ο Ολυμπιακός στοχεύει στην πρόκρισή του στο Final 4, απάντησε: «Δε μου αρέσει να θέτω επισήμως στόχους που θα φόρτωναν με πίεση την ομάδα μου. Μόνο για αυτό το λόγο δεν θα ήθελα να πω κάτι. Ωστόσο είμαι σε γενικές γραμμές πολύ αισιόδοξος».
Δείτε το video με τις δηλώσεις του Dusan Ivkovic στην ιστοσελίδα της Euroleague


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου