ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

O Mike7Sotiropoylos λεει...

 O Mike7Sotiropoylos λεει...

21/01/2014



Φιλες και φιλοι του ALEX WEB RADIO/TV γεια σας.Απο σημερα θα εχω την τιμη να ειμαι συνεργατης στο blog και να προσπαθησω κι εγω απο την πλευρα μου να βοηθησω και να προστατευσω την μεγαλη μας αγαπη τον Ολυμπιακο μας, και να ενημερωνω εγκαιρα και εγκυρα τα ερυθρολευκα αδελφια μας σε ολη τον κοσμο.Ενα μεγαλο ευχαριστω στον ALEX WEB RADIO/TV που μου εδωσε το βημα για να αρθρογραφω στο Blog και το μονο που υποσχομαι ειναι οτι θα κανω οτι μπορω καλυτερο για να τα καταφερω. Ειναι τιμη να γραφεις για τον Ολυμπιακο και θα προσπαθησω να φανω ανταξιος σε αυτην την μεγαλη προκληση που μου παρουσιαζεται .

Με τιμη και σεβασμο



 Mike7Sotiropoylos
  
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου