ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 11 Απριλίου 2012

Ανοικτή η «πόρτα» της Μπορντό για Σαμάκ

11/4/2012
Ανοικτή η «πόρτα» της Μπορντό για Σαμάκ
Την επιστροφή του Μαρουάν Σαμάκ στην Μπορντό επιθυμεί ο πρόεδρος της ομάδας, Ζαν Λουί Τριό. Τα «αγκάθια» σε πιθανή μεταγραφή του είναι τόσο τα οικονομικά ανταλλάγματα που θα ζητήσει η Άρσεναλ, όσο και η επιθυμία του ποδοσφαιριστή να συνεχίσει στο αγγλικό πρωτάθλημα.

«Έχω μιλήσει με τον Μαρουάν και του είπα πως είναι ευπρόσδεκτος στην Μπορντό και πάντα θα έχουμε θέση για αυτόν. Το βασικό πρόβλημα θα είναι οικονομικό καθώς η Άρσεναλ θα ζητήσει χρήματα για να συναινέσει. Ο Σαμάκ μου είπε πως αν τυχόν επιστρέψει στη Γαλλία, αυτό θα γίνει μόνο για λογαριασμό της Μπορντό», τόνισε ο ισχυρός άνδρας των Γιρονδίνων.

«Θέλω να βελτιώσω το ποδόσφαιρο που παίζω στην Αγγλία και να πετύχω κατά την παραμονή μου. Εάν η ομάδα δεν θέλει να με διώξει, θα παλέψω να καθιερωθώ. Έχω τις δυνατότητες να γίνω πολύ καλός παίκτης στην Πρέμιερ Λιγκ. Αγαπώ την Μπορντό, αλλά η Άρσεναλ είναι η ομάδα μου αυτή τη στιγμή», σχολίασε για την πιθανή μετακόμιση του ο 28χρονος Μαροκινός.
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου