ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 14 Απριλίου 2012

'Εμερι: "Ξέρω για τον Θρύλο"

'Εμερι: "Ξέρω για τον Θρύλο"

Ο εκ των υποψήφιων αντικαταστατών του Ερνέστο Βαλβέρδε, αν φύγει, Ουνάι Έμερι, σε δηλώσεις του παραδέχτηκε πως γνωρίζει για τον Ολυμπιακό και τόνισε πως είναι ανοιχτός σε κάθε κουβέντα.
Ο νυν 41χρονος τεχνικός της Βαλνένθια, Ουνάι Έμερι, μίλησε στην εφημερίδα "Πρωταθλητής" για το φημολογούμενο ενδιαφέρον των Πειραιωτών για συνεργασία μαζί του. Ο Ισπανός προπονητής παραδέχτηκε πως γνωρίζει τα όσα λέγονται και γράφονται για τον Ολυμπιακό και τόνισε πως είναι ανοιχτός σε κάθε κουβέντα.

Ο Ουνάι Έμερι, σχολίασε: "Αυτή τη στιγμή όπως μπορεί να καταλάβει ο καθένας είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις μου με την Βαλένθια.

Ξέρω τι λέγεται και γράφεται στην Ελλάδα, αφού περίπου τα ίδια λέγονται και γράφονται και εδώ. Έως ότου τελειώσουν οι υποχρεώσεις μου με την Βαλένθια δεν είναι σωστό να μιλήσω για οτιδήποτε άλλο. Δεν θα ήταν σωστό απέναντι στην ομάδα που εργάζομαι".

Για το αν θα δεχόταν να αναλάβει τον Ολυμπιακό, επεσήμανε: "Επαναλαμβάνω, ξέρω τι λέγεται για μένα και τον Ολυμπιακό. Είμαι ανοιχτός σε κάθε κουβέντα, αλλά εφόσον... ξεμπερδέψω με τις υποχρεώσεις μου στη Βαλένθια. Έχουμε αγώνες ακόμα και στην Ισπανία και στο Europa League".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου