ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

Ρόμπεν: «Μας το παίρνει η Ντόρτμουντ»

Ρόμπεν: «Μας το παίρνει η Ντόρτμουντ»

12/4/2012
Ρόμπεν: «Μας το παίρνει η Ντόρτμουντ»
Απογοητευμένος με την ήττα της Μπάγερν Μονάχου από την Ντόρτμουντ εμφανίστηκε ο Άριεν Ρόμπεν, αλλά δεν χάνει την αυτοπεποίθηση του εξαιτίας του χαμένου πέναλτι. «Σχεδόν σίγουρα, η Ντόρτμουντ θα είναι πρωταθλήτρια», σχολίασε ο Ολλανδός επιθετικός.

«Η συγκεκριμένη ήττα είναι πολύ πικρή και προκαλεί σε όλους μας απογοήτευση. Πραγματικά δεν έχω λόγια. Ήμουν τόσο σίγουρος για τον εαυτό μου, καθώς τα τελευταία τρία χρόνια έχω εκτελέσει 10 με 11 πέναλτι και δεν έχω αστοχήσει ποτέ. Δυστυχώς απέτυχα αυτή τη φορά», τόνισε ο 28χρονος διεθνής για το παιχνίδι των Βαυαρών.

«Η Ντόρτμουντ έκανε πολύ μεγάλο βήμα για την κατάκτηση του φετινού τίτλου. Μπορούμε να πούμε σχεδόν με βεβαιότητα πως θα είναι πρωταθλητές στο τέλος της σεζόν. Ωστόσο, οφείλουμε να συνεχίσουμε περισσότερο στα παιχνίδια που ακολουθούν», κατέληξε για την πορεία του φετινού τίτλου, ο μοιραίος της Μπάγερν στο χθεσινό ματς..
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου