ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑΤΕ ΜΠΡΑΒΟ ΚΥΡΙΕ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ? ΤΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΤΕ????



«Τι πήρε τον μπράβο ο Δημητριάδης; Θα μου κλ…»

26.06.2011 Διαβάστε άλλον ένα απολαυστικό διάλογο μεταξύ του Αχιλλέα Μπέου και κάποιου άγνωστου Στιβ, όπου κάνουν λόγο για «δυνατά χαστούκια» και σπασμένα πόδια…
«Τι πήρε τον μπράβο ο Δημητριάδης; Θα μου κλ…»
Αναλυτικά:

Ο Αχιλλέας Μπέος συνομιλεί με κάποιον Στιβ.
Μ: Μετά από κάποιο διάστημα, όταν θα ακούσεις ότι θα του έχουνε σπάσει το πόδι ότι θα έχει φάει κανένα χαστούκι δυνατό, μη μου πεις «Γιατί το έκανες;»
Σ: Ποιον;
Μ:  Για τον μ…. τον Δημητριάδη. Με πήρε πριν από μισή ώρα 40 λεπτά ένας μπράβος ότι τον πήρε ο Δημητριάδης και μου λέει «Σε παρακαλώ πολύ, μην τον πειράζεις» ΤΙ πήρε τον μπράβο; Να μου κ… μία μάντρα α….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου