ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????

ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?????

«Ο Μπέος, ο Πατέρας και οι Βγενόπουλος – Πηλαδάκης»

26.06.2011  Άλλος ένας διάλογος του Αχιλλέα Μπέου με άγνωστο πρόσωπο είδε το φως της δημοσιότητας. Μιλάνε για κάποιον συγκεκριμένο διαιτητή και ο ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού Βόλου εμφανίζεται σίγουρος «Θα τον γαμ… εγώ».

«Ο Μπέος, ο Πατέρας και οι Βγενόπουλος – Πηλαδάκης»
Αναλυτικά:

Ο Αχιλλέας Μπέος τηλεφωνεί σε άγνωστο πρόσωπο:
Α: Έλα φίλε.
Μ: Τι γίνετε αδερφούλη;
Α: Τι να γίνει, εδώ τρέμω. Έχω αρχίσει και τρέμω από σήμερα.
Μ: Λοιπόν, άκου να σου πω κάτι και δεν ξέρω πως θα το διαχειριστείς το θέμα, στη θέση σου θα έβγαζα και ανακοίνωση.
Α: Και θα έλεγες τι;
Μ: Με τον συγκεκριμένο διαιτητή, μιλάω.
Α: Ναι.
Μ: Αυτό που ήταν να κάνω, το έκανα. Ξέρω όμως ότι τον έχει πάρει ο Πατέρας τηλέφωνο και προσπαθεί να τον επηρεάσει.
Α: Μάλιστα.
Μ: Γιατί καταλαβαίνεις τα συμφέροντα τους λόγω Βγενόπουλου, Πηλαδάκη...
Α: Ναι, ναι από εκεί μεριά κατάλαβα.
Μ: Εύχομαι να ακούσει εμένα. Αλλά από εκεί και πέρα δεν πρέπει και εσείς να μείνετε με σηκωμένα τα χέρια.
Α: Εντάξει, όχι, θα το κοιτάξω. Ήδη έχω αρχίσει το κοιτάω αυτό.
Μ: Και τον Σοφοκλή πάρε και άσκησε πίεση, μη με βλέπεις εμένα, μαζί μιλάμε τώρα.
Α: Είσαι τρελός; Το έχω κάνει ποτέ; Τι μου λες; Αυτά είναι αυτονόητα.
Μ: Πάρ' τον, άσκησέ του πίεση, πες εμείς δεν θα πάμε σαν πρόβατα στο σφαγείο, σε ενημερώνω. Το ίδιο είχε γίνει και στην Κέρκυρα με τον Πηλαδάκη, με τον Μπάρκολη τον πήρε τηλέφωνο ο Πατέρας. Είναι αυτός, πες του, που τον έδειρε και τον βάλατε εκεί. Το ίδιο γίνεται και με αυτόν τώρα. Εν πάση περιπτώσει, πες εμείς θα κάνουμε ανακοίνωση για να είμαστε καλυμμένοι.
Α: Εντάξει φίλε.
Μ: Ταρακούνησέ τους λιγάκι.
Α: Ναι, πρέπει.
Μ: Να σου πω κάτι, θα τους γ... στο λέω εγώ, αλλά πρέπει να μπούνε μέσα παθιασμένα και να μη σου κάνουν χειρουργείο.
Κάποια στιγμή κόβεται η γραμμή και ξανατηλεφωνεί ο άγνωστος
Α: Έλα φίλε.
Μ: Είμαι σίγουρος ότι θα τους γ..., αλλά πρέπει να μπουν παθιασμένα μέσα και να μη φάτε χειρουργείο.
Α: Ναι, ναι, ναι εντάξει.
Μ: Εντάξει;
Α: Έγινε μανάρι μου.
Μ: Καλή επιτυχία και ξεκίνα, ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου