ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Τισόνε: "Να παίξω δίπλα στο είδωλο μου"


Τισόνε: "Να παίξω δίπλα στο είδωλο μου"

Να αγωνιστεί στο πλευρό του Αριέλ Ιμπαγάσα θέλει ο Φερνάντο Τισόνε, ο οποίος αποθέωσε τον συμπατριώτη του και τον Ολυμπιακό. Τι είπε για τον κόσμο της ομάδας, αλλά και την θέση που κινείται στο γήπεδο.
Ο Αργεντινός με ιταλικό διαβατήριο μίλησε στην εφημερίδα "Γαύρος" για το ενδιαφέρον των πρωταθλητών.
Φερνάντο πότε έμαθες για πρώτη φορά το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού;

"Μόλις τη Δευτέρα και με χαροποίησε ιδιαίτερα. Ο Ολυμπιακός είναι η μεγαλύτερη ομάδα στη Ελλάδα, παίζει σταθερά στο Champions League και διέθετε πάντα ποδοσφαιριστές, όπως ο Γιάγια Τουρέ που έπαιξε μετά στην Μπαρτσελόνα ή ο Λουτσιάνο Γκαλέτι, παίκτης που έφτασε μέχρι την εθνική ομάδα της Αργεντινής".


Από πέρυσι, όμως, έχει στις τάξεις του  έναν ποδοσφαιριστή για τον οποίο φαίνεται πως έχεις μεγάλη αδυναμία…

"Κατάλαβα, λες, για τον ‘Κάνιο’, ε; Τεράστιος ποδοσφαιριστής ο Ιμπαγάσα. Ηταν το πρώτο μου μεγάλο είδωλο γιατί έπαιζε στη Λανούς, όπως κι εγώ. Μάλιστα το έκανε στην ίδια θέση με εμένα (σ.σ. αργότερα… οπισθοχώρησε ο Τισόνε) και πήγαινα στο γήπεδο μόνο για να βλέπω αυτά που έκανε με την μπάλα στα πόδια. Θα ήταν καταπληκτικό για μένα να μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω στο πλευρό του".

Ο Ολυμπιακός λοιπόν, παρουσιάζεται ως μια μεγάλη ευκαιρία στην καριέρα σου…

"Χωρίς καμία αμφιβολία! Πρόκειται για μια ομάδα που κατακτά σχεδόν κάθε χρόνο το πρωτάθλημα και παίζει στο Champions League, μια διοργάνωση που αποτελεί στόχο για κάθε ποδοσφαιριστή που αγωνίζεται στην Ευρώπη. Θέλω να ξαναπαίξω σε αυτή τη διοργάνωση και ονειρεύομαι να φτάσω μακριά, ακόμη και στην οκτάδα ή την τετράδα αν γίνεται".

Μικρός ήσουν παίκτης στιλ "Ιμπαγάσα", αλλά έκτοτε έχεις εξελιχθεί σε κάτι διαφορετικό…

"Πράγματι. Στα πρώτα μου χρόνια έπαιζα ως δεύτερος επιθετικός ή ως συνδετικός κρίκος της μεσαίας γραμμής με την επίθεση. Στην Ιταλία, όπου οι προπονητές αρέσκονται να χρησιμοποιούν το 4-4-2, συνήθισα να αγωνίζομαι ως κεντρικός χαφ και οφείλω να είμαι συνεπής σε άμυνα και επίθεση. Βελτιώθηκα πάρα πολύ σε όλους τους τομείς και θεωρώ ότι θα μπορούσα να καλύψω άνετα τη θέση του χαφ που θα καταστρέφει αλλά και θα δημιουργεί παιχνίδι. Κι αν αυτό είναι στο πλευρό του Ιμπαγάσα, ακόμα καλύτερα".

Βελτιώθηκες πολύ, αλλά θα έχεις και εσύ τα αδύναμα σημεία σου…

"Κανείς δεν είναι τέλειος και εγώ δεν αποτελώ εξαίρεση. Δουλεύω συνεχώς για να βελτιώσω τα μειονεκτήματά μου και κυρίως τη διορατικότητα μέσα στο παιχνίδι. Προσπαθώ πάντα να δω τη φάση πριν αυτή γίνει να ξέρω τι θα κάνω με την μπάλα στα πόδια μου. Λατρεύω το ποδόσφαιρο, είμαι αφοσιωμένος σε αυτό από μικρός και αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι δίνω όλο μου το είναι μέσα στο γήπεδο, προκειμένου η ομάδα μου να φτάσει στον στόχο της".

Και αυτή η ομάδα θα είναι σύντομα ο Ολυμπιακός;

"Μακάρι! Το Σάββατο τελειώνει η προετοιμασία με τη Σαμπντόρια και δεν γνωρίζω αν μέχρι τότε θα έχουμε νέα. Περιμένω να δω την κατάληξη των συζητήσεων και ελπίζω όλα να πάνε καλά".

Από τότε που έμαθες για τον Ολυμπιακό φρόντισες να μάθεις και άλλα γι’ αυτόν; Σέρφαρες στο Ιντερνετ;

"Όχι ιδιαίτερα, γιατί ήξερα ήδη πολλά από τον Σεμπάστιαν Λέτο, ο οποίος μου έχει μιλήσει με τα καλύτερα λόγια. Επειδή όπως σου είπα είμαι άρρωστος’ με το ποδόσφαιρο, έχω δει πολλά ματς του ελληνικού πρωταθλήματος μέσω δορυφορικής και ιντερνετ".

Θα ξεχώρισες την ατμόσφαιρα φαντάζομαι…

"Εχω παρακολουθήσει ντέρμπι με Παναθηναϊκό, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ και έμεινα εντυπωσιασμένος από τον κόσμο. Οι φίλαθλοι είναι πολύ φανατικοί, το ζουν έντονα και δημιουργούν ατμόσφαιρα… Αργεντινής. Ήταν πολύ ωραίες εικόνας και, ποιος ξέρει, ίσως μου δοθεί η ευκαιρία να τις ζήσω".

www.redplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου