ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

Τι απαντα ο Νικολακοπουλος για οσα γραφτηκαν....

Τι απαντα ο Νικολακοπουλος για οσα γραφτηκαν....

17/11/2011

Εγώ ποτέ δεν το έπαιξα ρεπόρτερ-Ολυμπιακάρχης. Το μοναδικό… άρχης που (θα επιθυμούσα να) μου ταιριάζει, είναι το οικογενειάρχης-αν και οι τρεις γυναίκες της οικογένειας γκρινιάζουν γιατί δουλεύω πολύ! Γράφει ο Κώστας Νικολακόπουλος.
"Σταματάω το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού…"
• Κάνοντας 27 ολόκληρα χρόνια το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού σε εφημερίδες όπως ο ΦΙΛΑΘΛΟΣ παλιότερα, το ΦΩΣ μέχρι πέρσι και εδώ κι ένα χρόνο ο ΓΑΥΡΟΣ, αλλά και καλύπτοντας το ίδιο ρεπορτάζ στον πρώτο αθλητικό σταθμό της χώρας πάνω από 10 χρόνια, μπορώ να αντιληφθώ ότι θα δεχθώ και κριτικές. Και σκληρές κριτικές.
• Όταν κάποιος «εκτίθεται» καθημερινά στον κόσμο, γράφοντας (πολλά…) και μιλώντας (αρκετά…) για την πρώτη αθλητική παράταξη της Ελλάδας, αυτόματα πρέπει να είναι συνειδητοποιημένος πως ούτε σε όλους θα αρέσει, ούτε οι απόψεις του θα γίνονται πάντοτε αποδεκτές. Είτε σε άλλα στρατόπεδα, είτε κι «εντός».
• Κι όπως κάνω, εύκολα είναι αλήθεια…, κριτική, έτσι έχω μάθει να δέχομαι και την κριτική. Από άλλα ΜΜΕ, από τον κόσμο κι από την εκάστοτε διοίκηση. Ακόμη κι αν είναι ‘κακή’ κριτική, είναι μέσα στο πρόγραμμα κι αυτή. Εξάλλου, σάμπως δεν έχω κάνει τις κοτσάνες μου σε μία πορεία 27 ετών; Η, δεν θα κάνω άλλες;
• Ακόμη ακόμη, κατά καιρούς, μου έχουν «φορτωθεί» διάφορα πράγματα, που στην πορεία αποδείχθηκε ότι δεν υπήρχαν. Αλλά να μου φορτώσουν κι ότι επί μήνες γράφω ανωνύμως (εχθρικά) άρθρα για τον Ολυμπιακό σε συγκεκριμένο σάϊτ, συγνώμη, αλλά αυτό ξεπερνάει το όριο. Λέω λοιπόν ότι ποτέ δεν είχα, ούτε έχω καμία σχέση με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα και θέλω ειλικρινά να πιστεύω πως αυτό το οποίο γράφτηκε χθες σε ένα σάϊτ, ήταν από πολύ, μα πολύ κακή και εκτιμάω κακόβουλη πληροφόρηση-και πιστεύω ξέρω κι από ποιόν...
• Αν, πάντως, κάποιοι ενδεχομένως θα ήθελαν να με δουν, για χι η, ψι λόγους μακριά από το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού-εξάλλου μετά από τόσα χρόνια μπορεί κι ο κόσμος να με βαρέθηκε-εγώ τους δίνω την ευκαιρία, τώρα!
• Εφόσον λοιπόν υπάρξει η οποιαδήποτε ένδειξη (δεν χρειάζεται απόδειξη, απλά μία έστω λίγο πειστική ένδειξη) ότι όντως έγραψα ανώνυμα, όχι ειδικά εχθρικά για τον Ολυμπιακό άρθρα, αλλά ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ στο σάϊτ που μου φορτώνουν, τότε εγώ απλά κι ωραία θα βγω αμέσως στον Σπορ Εφ Εμ, επειδή έχει την αμεσότητα του ραδιοφώνου και θα ανακοινώσω ότι σταματάω το ρεπορτάζ του Ολυμπιακού! Από παντού! Διότι θα είμαι ψεύτης απέναντι στον κόσμο που με ακούει και με διαβάζει.
• Τι πιο καθαρή εξήγηση. Και το προκαλώ αυτό το πράγμα, γιατί απλά δεν έχω να ανησυχώ για κάτι, αφού δεν έχω να κρύψω τίποτα. Είμαι εντελώς ανοιχτός.
• Μπορώ να παραδεχθώ ευθέως ότι η ΜΟΝΗ φορά στην καριέρα μου που έγραψα ανώνυμα σε κάποιο σάϊτ, για ένα όχι μεγάλο διάστημα, πριν 2,5-3 χρόνια, ήταν με το ψευδώνυμο ‘ερυθρός κατάσκοπος’, στήλη που έχει ακόμη διατηρηθεί στην καλή αυτή «κόκκινη» ιστοσελίδα. Όταν μάλιστα έγραφα, ήταν έμμεσα γνωστό σε σχεδόν όλη την πιάτσα και στην τότε διοίκηση-άλλωστε, δεν είχε δημιουργηθεί ποτέ πρόβλημα από οποιοδήποτε σχετικό δημοσίευμα.
• Γράφω, πάντα επώνυμα, στα Μέσα που όλοι ξέρουν ότι γράφω, ενώ οι λάτρεις του στοιχήματος ίσως γνωρίζουν ότι έχω ανελλιπώς από την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου του 2009, δηλαδή ακριβώς δύο χρόνια, μία στήλη στην στοιχηματική εφημερίδα KINGBET, και τις δύο φορές την εβδομάδα στις οποίες εκδίδεται, με την ελπίδα ότι βοηθάω κάποιους να πάνε στο ταμείο κι όχι στον κουβά!
• Καταχράστηκα σήμερα το χώρο για ένα προσωπικό θέμα, ζητάω συγνώμη, αλλά δεν είναι δυνατόν να δεχθώ να εμφανίζομαι ότι γράφω επί μήνες σε ένα σάϊτ, στο οποίο ΠΟΤΕ μου δεν έχω γράψει!
• Εγώ ποτέ δεν το έπαιξα ρεπόρτερ-Ολυμπιακάρχης. Το μοναδικό… άρχης που (θα επιθυμούσα να) μου ταιριάζει, είναι το οικογενειάρχης-αν και οι τρεις γυναίκες της οικογένειας γκρινιάζουν γιατί δουλεύω πολύ!
• Ποτέ δεν είχα καν ένα «τίτλο» σε εφημερίδα η, σε άλλο Μέσο. Είμαι ένας ρεπόρτερ που προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου όσο το δυνατό καλύτερα, όντας σχεδόν όλη την ημέρα πάνω από ένα τηλέφωνο, όπως κι όλοι οι συνάδελφοι. Με τα όποια λάθη μου, τα οποία κοιτάζω να εντοπίζω, ώστε να μην την ξαναπατάω. Κι ούτε θέλω να ανοίξω διάλογο (γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει λόγος) με κανένα, πολύ δε περισσότερο με Μέσα που είναι αφιερωμένα στον Ολυμπιακό. Και το εννοώ.
• Κάπου αισθάνομαι ευγνώμων απέναντι στον Ολυμπιακό (ως σύλλογο), καθότι, μέσα από τη δουλειά μου φυσικά, αλλά από το συγκεκριμένο ρεπορτάζ, που είναι το κορυφαίο στον ελληνικό αθλητικό Τύπο, απέκτησα μια άλλη αναγνώριση στην κοινωνία, αλλά είχα και καλούς μισθούς. Είμαι δε βέβαιος ότι το ίδιο νιώθουν όλα τα παιδιά που κάνουν το ρεπορτάζ και που κατά μία έννοια ανήκουν στην ευρύτερη οικογένεια του Ολυμπιακού. Και πραγματικά δεν βλέπω το λόγο να υπάρχουν κόντρες σε αυτή την ευρύτερη οικογένεια. Ειδικά σε μία τέτοια εποχή και χωρίς, πιστεύω, αιτίες.
• Εγώ αυτά αισθάνθηκα να γράψω σήμερα, αυτά έγραψα. Χωρίς καμία κακία και διάθεση για αντιπαραθέσεις, που επαναλαμβάνω ειδικά σε μία τέτοια περίοδο θα μας καταστήσουν, όλους, το λιγότερο αντιπαθείς στον κόσμο. Κι ίσως ούτε εγώ έπρεπε να κάτσω να γράψω, τώρα, παραμονές του ντέρμπι, αλλά όταν πέφτεις τόσο απότομα και ξαφνικά από τα σύννεφα, αν μη τι άλλο θες να μιλήσεις…
Πηγή: sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου