ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Λόπεζ: «Έχω συμφωνήσει με Λιόν»

Λόπεζ: «Έχω συμφωνήσει με Λιόν»

9/4/2012
Λόπεζ: «Έχω συμφωνήσει με Λιόν»
Σχεδόν… τελειωμένη είναι η παραμονή του Λισάντρο Λόπεζ στο "Ζερλάν" και τη Λιόν για τα επόμενα δύο χρόνια, καθώς οι δύο πλευρές τα έχουν βρει σε όλα για επέκταση της συνεργασίας τους. Ο 29χρονος επιθετικός, παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι θα προσπαθήσει να... εξαφανιστεί από το χώρο του ποδοσφαίρου όταν κρεμάσει τα παπούτσια του.

«Ξεκάθαρα θέλω να μείνω στη Λιόν. Έχουμε μιλήσει, συμφωνήσαμε αλλά ακόμα δεν έχουμε υπογράψει. Προσοχή ωστόσο γιατί όσο και να θέλω να συνεχίσω εδώ, στο ποδόσφαιρο ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τίποτα. Υπάρχουν πολλοί παίκτες, που αποχωρούν όταν επεκτείνουν το συμβόλαιο τους και ενώ νομίζεις ότι είναι απίθανο να φύγουν. Ο Τουλαλάν για παράδειγμα, πίστευα πως θα μείνει στη Λιόν μέχρι τα 40», ανέφερε αρχικά ο Αργεντινός στη «L’equipe».

«Δεν μου ταιριάζει γενικά το περιβάλλον του ποδοσφαίρου. Η νοοτροπία του, οι μεταγραφές και οι ατζέντηδες… Δεν θα είμαι υποκριτής, απλώς αγαπώ το ποδόσφαιρο. Επιπλέον θέλω να κρατήσω μακριά από τη δημοσιότητα την προσωπική μου ζωή», σχολίασε για τα σχέδιά του αφού αποσυρθεί από την ενεργό δράση.
www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου