ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Βραβεύτηκαν οι Πρωταθλητές

Βραβεύτηκαν οι Πρωταθλητές

Τόσο η διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός, όσο και οι παίκτες των Πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης, βραβεύτηκαν από τον ΕΣΑΚΕ. Οι δηλώσεις των ερυθρόλευκων πρωταγωνιστών στην εκδήλωση.
Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την κλήρωση του ελληνικού πρωταθλήματος για τη νέα αγωνιστική σεζόν (2012/2013), βραβεύτηκαν από τον ΕΣΑΚΕ τόσο η διοίκηση της ΚΑΕ Ολυμπιακός, όσο και ορισμένοι παίκτες των Πρωταθλητών Ελλάδας και Ευρώπης, οι οποίοι διακρίθηκαν την περασμένη χρονιά στην Basket League ΟΠΑΠ.

Ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος, ως ο πρόεδρος των Πρωταθλητών Ελλάδας, σχολίασε: "Η σημερινή εκδήλωση είναι εκείνη με τον περισσότερο κόσμο οσο ερχόμαστε σε κληρώσεις ΕΣΑΚΕ. Είμαι περήφανος που στα 39 μου είμαι πρωταθλητής Ευρώπης.

Βλέποντας τώρα το βίντεο θυμήθηκα πριν από 15 χρόνια που ήμασταν στο πάνω διάζωμα ως οπαδοί. Χαίρομαι που βλέπω παίκτες από το "αντίπαλο" στρατόπεδο, αν δεν υπήρχαν δεν θα ήμασταν τώρα εδώ, ούτε θα υπήρχαν χορηγοί από τον ΟΠΑΠ και από κανέναν. Ευχαριστώ πολύ".

Ο Κώστας Παπανικολάου, ως ο κορυφαίος σμολ-φόργουορντ του πρωταθλήματος πέρσι, δήλωσε: "Εύχομαι καλή σεζόν σε όλους με υγεία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλο το τεχνικό επιτελείο πέρυσι. Ελπίζω και φέτος να έχουμε μία ανάλογη πορεία".

Ο Γιώργος Πρίντεζης, ως το καλύτερο "4άρι" της σεζόν πέρσι, είπε: "Θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να γίνει ένα καλό πρωτάθλημα, με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα".

Ο Τζόι Ντόρσεϊ, ως ο σέντερ της χρονιάς, τόνισε: "Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν, τους ευχαριστώ για όλα".

Ο Βασίλης Σπανούλης, ως ο MVP του Πρωταθλήματος, επεσήμανε: "Τα παράσημα ανήκουν σε όλη την ομάδα. Ευχαριστώ πολύ τους συμπαίκτες μου και εύχομαι να κρατήσουμε ψηλά το μπάσκετ".

*Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς δεν έδωσε το "παρών" στην εκδήλωση, για προσωπικούς λόγους και δεν παρέλαβε το βραβείο του για τον κορυφαίο προπονητή της περσινής σεζόν στο ελληνικό πρωτάθλημα.

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου