ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012

Έκρηξη Ντιόγκο!

Έκρηξη Ντιόγκο! 

22/9/2012ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.00 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

Έκρηξη Ντιόγκο! 
Συνέχεια στο χθεσινό επεισόδιο με τον Μάρκο Πάντελιτς έδωσε σήμερα το μεσημέρι ο Ντιόγκο μέσω του προφίλ του στο twitter και μάλιστα με σαφείς αιχμές!

Ο Βραζιλιάνος… τιτιβίζοντας κάνει λόγο για άτομο στην ομάδα που παίζει μαζί του, με αποτέλεσμα να τον έχει φτάσει στα όρια του…

«Έχω να παλεύω με τους δαίμονες κάθε ημέρα», αναφέρει μεταξύ άλλων…

«Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ένα άτομο που παίζει μαζί μου και δεν με αποδέχεται και όλοι ξέρουν το γιατί… Θα μιλήσω. Η υπομονή έχει και τα όριά της.

Ελπίζω το σάιτ να γράψει την αλήθεια για το περιστατικό στη χθεσινή προπόνηση γιατί δεν ήμουν εγώ εκείνος που έκανε το λάθος με σιγουριά.

Πιθανότατα είμαστε στην κόλαση. Έχω να παλεύω με τους δαίμονες κάθε ημέρα», αναφέρει στα τιτιβίσματά του ο Βραζιλιάνος επιθετικός.

www.sport-fm.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου