ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Καραγκούνης: «Δεν ξέρω κάτι για Ολυμπιακό»

Καραγκούνης: «Δεν ξέρω κάτι για Ολυμπιακό»

05/02/2013
Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο Ολυμπιακός εξετάζει την περίπτωσή του, όμως ο Θανάσης Καραγκούνης με δηλώσεις του στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 διέψευσε ότι υπάρχει κάποια συμφωνία με τους Πειραιώτες.

Καραγκούνης: «Δεν ξέρω κάτι για Ολυμπιακό»
Άγνοια για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού δήλωσε ο Θανάσης Καραγκούνης, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

«Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα μου το κάρφωνε ο αδερφός μου…», είπε αστειευόμενος ο 19χρονος εξτρέμ του Ατρομήτου και στη συνέχεια τόνισε:

«Δεν ξέρω κάτι, προσωπικά κοιτάω τις υποχρεώσεις που έχω με την ομάδα μου».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Θανάσης Καραγκούνης στην εκπομπή «Δεξί, αριστερό και άουτ» με τους Σωτήρη Κωσταβάρα και Γιάννη Θειακό

Για το χειροκρότημα των οπαδών του Ολυμπιακού μέσα στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης»

«Χάρηκα πολύ για το γκολ που πέτυχα και τη νίκη της ομάδας μου, αλλά εκείνο που μου έμεινε ήταν το χειροκρότημα του κόσμου στο γκολ και κατά την αλλαγή μου. Με έκαναν να ανατριχιάσω…».

Για το φημολογούμενο ενδιαφέρον του Ολυμπιακού

«Αν ίσχυε κάτι τέτοιο, θα μου το κάρφωνε ο αδερφός μου (γέλια)… Δεν ξέρω κάτι, προσωπικά κοιτάω τις υποχρεώσεις που έχω με την ομάδα μου και θέλουμε να συνεχίσουμε τις νίκες όπως στο Καραϊσκάκη».

Για την κατάσταση του Ατρομήτου

«Δεν ήμασταν στην καλύτερη κατάσταση για ένα τέτοιο ματς και μας έλειπαν πέντε παίκτες. Εμείς που μας διάλεξε ο κόουτς δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό και φάνηκε ότι το θέλαμε πιο πολύ το παιχνίδι από τον Ολυμπιακό»

Για το τι σκέφτεται πριν σουτάρει

«Εκείνη τη στιγμή σκέφτηκα να κάνω ένα… γεμάτο σουτ. Από εκεί και πέρα, η κατάληξη της μπάλας όσες φορές και αν το κάνεις δεν μπορεί να είναι πάντα η ίδια. Του Δημούτσου κατά την άποψή μου ήταν πιο ωραίο, αφού έχει κάνει πολύ ωραία προσπάθεια πριν από το γκολ».

Για την ενίσχυση που υπήρξε στην επιθετική γραμμή των Περιστεριωτών

«Είχαμε ένα θέμα στο εύκολο σκοράρισμα. Πετυχαίναμε γκολ κυρίως από στημένες φάσεις. Δεν ήμασταν απογοητευμένοι από αυτό. Ποιος δεν θα ήθελε να πετυχαίνουμε πιο εύκολα γκολ και να δίνουμε χαρά στον κόσμο μας»

Για τους προσωπικούς του στόχους

«Εκείνο που θέλω είναι να πετύχω να έχω σταθερή απόδοση. Αν τα καταφέρω και ωριμάσω στο παιχνίδι μου θα είμαι ευχαριστημένος».
www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου