ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Λο: «Θέλω να μείνω»

Λο: «Θέλω να μείνω»

14/05/2013
 Την επιθυμία να παραμείνει στον Ολυμπιακό εξέφρασε ο Έισι Λο μιλώντας στη SportDay. «Θα ήταν χαρά μου να μείνω», τόνισε ο Αμερικανός γκαρντ. «Απίστευτο αυτό που πετύχαμε», πρόσθεσε.

Λο: «Θέλω να μείνω»
Ο Έισι Λο ανήκει στην κατηγορία των παικτών που το καλοκαίρι μένουν ελεύθεροι από τον Ολυμπιακό. Με τις εμφανίσεις του κρίνεται… απαραίτητος στην ομάδα, αλλά έχει γίνει παράλληλα και περιζήτητος.

Ο Αμερικανός γκαρντ μιλώντας στη SportDay εξέφρασε την επιθυμία να παραμείνει στην ομάδα, δήλωσε απόλυτα δικαιωμένος για την επιλογή του να φορέσει τα ερυθρόλευκα πριν δύο χρόνια, ενώ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας.

Αναλυτικά ο Έισι Λο μίλησε στη SportDay για:

-τα συναισθήματά του για την κατάκτηση της Ευρωλίγκας: «Είναι όμορφο να κρατάς αυτό το τρόπαιο αγκαλιά για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Είναι ό,τι πολυτιμότερο έχω κερδίσει στην καριέρα μου και δεν θα άλλαζα αυτές τις στιγμές με τίποτα. Είναι απίστευτο αυτό που έχουμε καταφέρει. Λίγες ομάδες έχουν κάνει back to back στο ευρωπαϊκό μπάσκετ και είναι υπέροχο που γράψαμε ιστορία. Μετά από μία πολύ δύσκολη σεζόν δεν έχω λόγια για να περιγράψω αυτό που αισθάνομαι. Περάσαμε πάρα πολλά, δεθήκαμε ακόμα περισσότερο με τους συμπαίκτες μου, τους οποίους θεωρώ αδέρφια».

-την παρουσία της οικογένειάς του στο Λονδίνο: «Ήταν ξεχωριστό για μένα να έχω δίπλα μου την οικογένειά μου. Πέρυσι στην Κωνσταντινούπολη δεν ήταν και το χάρηκε πολύ στο Λονδίνο. Συμμετείχε στους πανηγυρισμούς και έζησε από κοντά μία πρωτόγνωρη για εκείνη στιγμή. Είναι ευλογία που ήταν εδώ και οι γονείς μου για να μοιραστώ μαζί τους αυτή την τόσο ξεχωριστή στιγμή στην καριέρα μου. Θα θυμάμαι αυτό το φάιναλ φορ για πάντα και για αυτό τον λόγο».

-το γεγονός ότι ο προπονητής του τον χαρακτήρισε MVP: «Είμαι ενθουσιασμένος που ο προπονητής είπε τόσο καλά λόγια για μένα. Με κάνει πολύ χαρούμενο να αναγνωρίζουν τη προσπάθειά μου εκείνος και οι συμπαίκτες μου».

-το διαφορετικό τρόπο που ο Ολυμπιακός κέρδισε ΤΣΣΚΑ και Ρεάλ: «Πάντα στόχος μας ως ομάδα είναι να φτιάχνουμε το ανάλογο πλάνο για να κερδίζουμε. Ανάλογα με τις συνθήκες του παιχνιδιού και τις ιδιαιτερότητες. Το θέμα είναι να κρατάμε το πνεύμα μας σε υψηλά επίπεδα και να ακολουθούμε τις οδηγίες και όσα έχουμε σχεδιάσει στην προπόνηση. Όλα τα άλλα έρχονται από μόνα τους. Στον ημιτελικό έπρεπε να κρατήσουμε σε χαμηλά επίπεδα την ΤΣΣΚΑ γιατί ξέραμε ότι σε αυτή τη περίπτωση θα αυξήσουμε τις πιθανότητές μας. Κόντρα στην πολύ καλή επιθετικά Ρεάλ και πάλι επανήλθαμε χάρη στην άμυνα, που μας έδωσε ώθηση για να κάνουμε ένα εκπληκτικό παιχνίδι για τρία δεκάλεπτα και στην επίθεση. Νομίζω ότι είναι θέμα ισορροπίας και δείξαμε σε αυτό το φάιναλ φορ ότι την έχουμε σε μεγάλο βαθμό».

-το μέλλον του: «Τώρα έχουμε μπροστά μας έναν ακόμη σημαντικό στόχο που είναι το πρωτάθλημα. Θέλουμε να διατηρήσουμε τα σκήπτρα και εκεί και όταν τελειώσουν σε λίγες μέρες οι πανηγυρισμοί, θα επικεντρωθούμε σε αυτό. Αυτό το καλοκαίρι αρκετά συμβόλαια στην ομάδα λήγουν. Αν η διοίκηση αποφασίσει να μας κρατήσει όλους και να συνεχίσουμε με τον ίδιο "κορμό", θα ήταν χαρά μου να μείνω και να συνεχίσω να βοηθάω. Είναι απίστευτο αυτό που ζω. Ούτε στα ομορφότερα όνειρά μου δεν φανταζόμουν ότι θα δικαιωνόμουν τόσο πολύ με την επιλογή μου. Έχω περάσει εκπληκτικά με τους συμπαίκτες μου και τα αποτελέσματα, που έχουμε, άλλαξαν άρδην την ιστορία της ομάδας. Εισπράττω τόση αγάπη από τον κόσμο όσο πουθενά αλλού και αυτό είναι ό,τι καλύτερο για έναν επαγγελματία παίκτη μετά τους τίτλους φυσικά».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου