ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

«Όλα καλά με το νέο μου συμβόλαιο»

«Όλα καλά με το νέο μου συμβόλαιο»

16/05/2013
 Αισιόδοξος ότι σύντομα θα πέσουν οι υπογραφές στο νέο του συμβόλαιο και θα μείνει και την επόμενη σεζόν στον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Ρόι Κάρολ με δηλώσεις του στον Τύπο της Ιρλανδίας.

«Όλα καλά με το νέο μου συμβόλαιο»
Όπως έγινε πρόσφατα γνωστό από τον Ολυμπιακό, υπάρχει συμφωνία της διοίκησης με τον Ρόι Κάρολ για την ανανέωση του συμβολαίου του παίκτη αλλά οι υπογραφές δεν έχουν πέσει… Την Πέμπτη ήρθαν και από την πλευρά του ίδιο του γκολκίπερ των «ερυθρολεύκων», δηλώσεις που δείχνουν ότι πολύ σύντομα θα ολοκληρωθούν όλα.

«Το συμβόλαιό μου λήγει, αλλά νομίζω ότι όλα είναι εντάξει για το επόμενο. Όπως είπα, ο νέος τεχνικός ήρθε πριν από λίγους μήνες και περιμένει να δει ποιούς παίκτες θα πάρει και ποιούς θα διώξει το καλοκαίρι. Μίλησα όμως με κάποιους από την ομάδα για το νέο συμβόλαιο και ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά», είπε αρχικά στην «impartialreporter.com» ο Κάρολ και πρόσθεσε:
«Ήταν μία πολύ καλή χρονιά. Πήραμε ξανά το νταμπλ, που είναι ένα μεγάλο επίτευγμα. Φέτος στο πρωτάθλημα είχαμε μόνο μία ήττα. Ήρθε ένας νέος τεχνικός που έκανε αλλαγές και όλα τώρα είναι φανταστικά για εμάς».

Για τον τελικό Κυπέλλου Αγγλίας του 2005 που είχε αγωνιστεί, είπε: «Θυμάμαι εκείνον τον τελικό με την Γιουνάιτεντ. Χάσαμε στα πέναλτι και ήταν απογοητευτικό. Φέτος όμως, με τον Ολυμπιακό, νικήσαμε στην παράταση. Ήταν εξαιρετικό ειδικά μετά και από το γεγονός ότι είχαμε κατακτήσει το πρωτάθλημα, δυο μήνες νωρίτερα».

Όσο για την εμπειρία του στην Ελλάδα, σχολίασε: «Απολαμβάνω κάθε λεπτό πλέον. Θέλεις να παίζεις πάντα σε μεγάλα παιχνίδια. Κι εγώ έπαιξα αρκετά μεγάλα παιχνίδια και φέτος, όπως και στο Τσάμπιονς Λιγκ. Ο καθένας θέλει να παίζει σε υψηλό επίπεδο και το Τσάμπιονς Λιγκ, είναι υψηλό επίπεδο. Είχα ορισμένα άσχημα χρόνια όμως κοίταξα κάποια πράγματα εκτός ποδοσφαίρου και αυτό τα άλλαξε όλα. Έφυγα από την Αγγλία, ήρθαμε με την οικογένειά μου στην Ελλάδα, όπου είμαστε πολύ καλά και τώρα είμαι απλά επικεντρωμένος στο να παίξω ποδόσφαιρο».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου