ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

«Καλύπτει τις φιλοδοξίες μου ο Ολυμπιακός»

«Καλύπτει τις φιλοδοξίες μου ο Ολυμπιακός»

27/07/2014
 
 Μια σημαντική ευρωπαϊκή ομάδα που καλύπτει τις φιλοδοξίες του, χαρακτήρισε τον Ολυμπιακό ο Γέλε Βόσεν. Πιέζει την Γκενκ να τον παραχωρήσει ο 25χρονος επιθετικός.

«Καλύπτει τις φιλοδοξίες μου ο Ολυμπιακός»
Ζεστός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό παρουσιάστηκε ο Γέλε Βόσεν, ο οποίος έχει προταθεί και εξετάζεται σοβαρά από τους ιθύνοντες των «ερυθρολεύκων».

«Ο Ολυμπιακός καλύπτει τις φιλοδοξίες μου. Είναι μια σημαντική ευρωπαϊκή ομάδα. Δεν ξέρω όμως τι γίνεται μεταξύ των ομάδων. Είναι θέμα διαπραγμάτευσης των συλλόγων», δήλωσε στη Real News ο 25χρονος επιθετικός που μπορεί να μάθει από πρώτο χέρι για τους Πειραιώτες από τον συμπατριώτη του και άλλοτε παίκτη των πρωταθλητών Ελλάδας, Κέβιν Μιραλάς:

«Με τον Κέβιν έχουμε παίξει μαζί στην εθνική (Βελγίου). Τον ξέρω και με ξέρει καλά. Ακόμα δεν έχω μιλήσει μαζί του για τον Ολυμπιακό. Αν όλα πάνε καλά, θα το κάνω σύντομα«.

Σε άλλες δηλώσεις του, συνέχισε το... πρέσινγκ στη διοίκηση της Γκενκ προκειμένου να τον παραχωρήσει. «Καταλαβαίνω τι γίνεται και δεν θέλω να φύγω ως ελεύθερος από την Γκενκ. Επίσης νομίζω, όμως, ότι η τιμή μου πρέπει να είναι ρεαλιστική. Δεν είναι φυσιολογικό η κατάστασή μου να συγκρίνεται με αυτές των Κουρτουά και Ντε Μπρουν και τα μεγάλα ποσά που άφησαν. Ήταν 18 και 19 ετών. Ελπίζω σύντομα να έχω νέα», κατέληξε.

Στην πειραϊκή ΠΑΕ κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους τις τελευταίες ημέρες και δεν αφήνουν να διαρρεύσει το οτιδήποτε γύρω από τις επαφές τους, τόσο για την ενίσχυση της επίθεσης, όσο και για τον εξτρέμ που αναμένεται να αποκτηθεί. Δεν αποκλείεται οι εκλεκτοί να είναι τελικά παίκτες που το όνομά τους δεν έχει δει το φως της δημοσιότητας, με εξέλιξη ανάλογη αυτής της μεταγραφής του Αμπιντάλ. Τη μια μέρα να γίνει γνωστό το ενδιαφέρον και την επόμενη να κλείσουν. Από εκεί και πέρα δεν υπήρξε εξέλιξη με το ενδιαφέρον ομάδων του εξωτερικού για τους Έλληνες διεθνείς.


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου