ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Ανανέωσε ο Γιούρισιτς

Ανανέωσε ο Γιούρισιτς

Παίκτης του Ολυμπιακού και για την επόμενη σεζόν θα είναι ο Γιούρισιτς, ο οποίος και ανανέωσε το συμβόλαιο του με τους Πειραιώτες. "Ευχαριστώ τον Πρόεδρο Κουντούρη για την εμπιστοσύνη".
Οι Νταμπλούχοι Ελλάδας ανανέωσαν την συνεργασία τους με τον 36χρονο (21/8/1978) κεντρικό, Μίλαν Γιούρισιτς. Ο Σέρβος βολεϊμπολίστας ευχαρίστησε την διοίκηση του Ολυμπιακού για την εμπιστοσύνη.


Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη:

"Ο Ολυμπιακός ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον βολεϊμπολίστα Μίλαν Γιούρισιτς. Ο έμπειρος κεντρικός υπέγραψε νέο συμβόλαιο διάρκειας ενός έτους και δήλωσε: "Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που συνεχίζω στον Ολυμπιακό. Υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη και δεν το σκέφτηκα καθόλου όταν μου πρότειναν ν’ ανανεώσω.

Είμαι ευτυχισμένος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας και ήθελα να συνεχίσω για να βοηθήσω να πετύχει και τη νέα χρονιά τους στόχους της.

Είμαι πολύ ευτυχισμένος που έμεινε ο προπονητής μας ο Δημήτρης Καζάζης γιατί αυτός κράτησε την ομάδα στα δύσκολα αυτή τη σεζόν. Ευχαριστώ πολύ τον Ολυμπιακό και τον Πρόεδρο Μιχάλη Κουντούρη για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν".


ALEX WEB RADIO/TV 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου