ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 24 Δεκεμβρίου 2010

«Δεν πήρε δάνειο από τον Πατέρα γι αυτό βγάζει χολή ο Δομάζος»!-Η απάντηση του Δομάζου στο… περιβάλλον του Πατέρα

«Δεν πήρε δάνειο από τον Πατέρα γι αυτό βγάζει χολή ο Δομάζος»!


Σε προσωπικά κίνητρα αποδίδονται τα αρνητικά σχόλια του Μίμη Δομάζου για τον Νικόλα Πατέρα, από το περιβάλλον του (πρώην πλέον) προέδρου του Παναθηναϊκού. Όπως τόνισε στο www.sport-fm.gr άνθρωπος που βρίσκεται κοντά στον κ. Πατέρα, «η χολή, που βγάζει ο κ. Δομάζος προς το πρόσωπο του προέδρου, οφείλεται στην άρνηση του τον Οκτώβριο του 2010 να του δανείσει 300.000 ευρώ, για να φτιάξει νέα γήπεδα 5Χ5».
Σχολιάζοντας την τοποθέτηση Δομάζου ότι ο Πατέρας έκανε κουμάντο χωρίς να βάζει χρήματα, η ίδια πηγή εξήγησε: «Mετά από δύο συναντήσεις, που είχε ο κ. Δομάζος στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρείας του κ. Πατέρα με στελέχη του οικονομικού τμήματος -όπου και έφερε το πρότζεκτ προς συζήτηση- η απάντηση στο αίτημά του ήταν αρνητική, γιατί εκείνο δεν ήταν βιώσιμο». Στη συνέχεια, σύμφωνα με τον ίδιο, «ο κ. Δομάζος ζήτησε από τον κ. Πατέρα να εγγυηθεί σε τράπεζα, ώστε να του χορηγήσουν δάνειο και όταν ο κ. Πατέρας το αρνήθηκε (γραπτά), τότε ο κ. Δομάζος άρχισε να βγάζει χολή εναντίον του προέδρου». Όπως διευκρινίστηκε, δε, κλείνοντας, «αν επιθυμεί ο κ. Δομάζος να μάθει πόσα χρήματα έχει βάλει ο κ. Πατέρας στον Παναθηναϊκό, ας απευθυνθεί στο λογιστήριο της ΠΑΕ».
(Πηγή) sport-fm.gr

Η απάντηση του Δομάζου στο… περιβάλλον του Πατέρα


Την απάντησή του σε όσα βγήκαν από το περιβάλλον του Νικόλα Πατέρα, έδωσε ο Μίμης Δομάζος, μιλώντας στο www.sport-fm.gr. Ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής του Παναθηναϊκού έδωσε τη δική του εκδοχή για την μεταξύ τους κόντρα, επικαλούμενος δύο μάρτυρες, ένας εκ των οποίων είναι ο Αντώνης Αντωνιάδης. «Μετά τη Γ.Σ θα υπάρξει άνθρωπος που θα οδηγήσει τον Παναθηναϊκό», πρόσθεσε για τα διοικητικά.
Αναλυτικά:
«Δεν ζήτησα δάνειο, αλλά συνεργασία. Πήγα με τον Αντώνη Αντωνιάδη στα γραφεία του κ. Πατέρα και του παρουσίασα το σχέδιό μου. Μου απάντησε πως ο ίδιος θα έβαζε τα χρήματα, περίπου 250 χιλιάδες ευρώ για να γίνει το έργο, κάτι που εγώ αρνήθηκα.
Ήθελα μια συνεργασία με τον Παναθηναϊκό σε επίπεδο νέων παικτών, που θα πήγαιναν στην ομάδα, ενώ με τα έσοδα που θα είχα, θα έκανα αποπληρωμή. Δεν δέχομαι δώρα. Ο ίδιος ο Πατέρας, αφού είδε τα σχέδια, αφού μίλησα με τον μηχανικό του, μου πρότεινε να μπει ως εγγυητής, αφού εγώ είμαι μεγάλος σε ηλικία και φτωχόπαιδο, για να πάρω δάνειο.

Την επόμενη φορά πήγα με άλλον μάρτυρα, τον κ. Κώστα Παντέλη και του παρουσίασα τα πάντα. Εκεί έμαθα ότι δεν εγκρίθηκε το δάνειο, αλλά είμαι βέβαιος πως απλά με κορόιδευε. Έχω κρατήσει τα επιστολόχαρτα που αλλάξαμε, έχω μάρτυρες.
Ας βγει ο ίδιος ο Πατέρας να διαψεύσει αυτά που λέω και να μην βάζει παρατρεχάμενους. Εγώ έχω μια ιστορία στον Παναθηναϊκό, δεν κυνηγάω τον Πατέρα. Τον προκαλώ να μιλήσει και να πει την αλήθεια για τον τρόπο που μου φέρθηκε. Δεν είχε το θάρρος να μου μιλήσει τότε και το έκανε μέσω της γραμματέως του».
Στη συνέχεια, ο Μίμης Δομάζος αναφέρθηκε στο μέλλον του Παναθηναϊκού μετά τις τελευταίες εξελίξεις:
«Να μην ανησυχεί ο κόσμος. Ο Παναθηναϊκός θα βρει το δρόμο του σε λίγο καιρό. Εγώ είμαι σίγουρος. Μετά τη Γενική Συνέλευση θα υπάρξει άνθρωπος που θα βγει μπροστά και θα αναλάβει να οδηγήσει ξανά την ομάδα. Δεν θα είναι κανένας άγνωστος, αλλά ένας από τα ονόματα που έχουν απασχολήσει την επικαιρότητα», πρόσθεσε.
(Πηγή) sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου