ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Παραιτήθηκε ο Πατέρας, δεν αλλάζει κάτι με Τζίγκερ

 Παραιτήθηκε ο Πατέρας, δεν αλλάζει κάτι με Τζίγκερ

Ραγδαίες είναι εξελίξεις στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός μετά και την αποχώρηση του Ανδρέα Βγενόπουλου. Στο έκτακτο Δ.Σ. της ΠΑΕ το οποίο πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα, ο Νικόλας Πατέρας γνωστοποίησε στους μετόχους την οριστική απόφαση του να παραιτηθεί επικαλούμενος τη μη διατήρηση της ενότητας μεταξύ των μετόχων της διοίκησης και του κόσμου. Γιάννης Βαρδινογιάννης: Η οικογένειά μου και εγώ παραμένουμε σταθεροί στην απόφασή μας. Θανάσης Γιαννακόπουλος: «Ο Παναθηναϊκός πρέπει να βρει το δρόμο του».
_gianakopoulos!!Ο απερχόμενος πρόεδρος των "πρασίνων" ανακοίνωσε την παραίτηση του στους δημοσιογράφους εξερχόμενος από τα γραφεία της ΠΑΕ μετά την ολοκλήρωση του συμβουλίου, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι μετά και την αποχώρηση του Ανδρέα Βγενόπουλου δεν συντρέχουν οι λόγοι που υπήρχαν πριν την επιστροφή του. Την Πέμπτη το πρωί ορίστηκε το νέο Δ.Σ. για την εκλογή προέδρου και προτάθηκε στον Αδαμάντιο Πολέμη η θέση του προέδρου, αλλά ο ίδιος ζήτησε περιθώριο να το σκεφτεί μέχρι την Πέμπτη. Αρνήθηκε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Νικόλα Πατέρα:

Είχαμε μία έκτακτη συνεδρίαση γιατί όπως εξήγησα στην ανακοίνωση μου χθες βράδυ και μετά την παραίτηση του κυρίου Βγενόπουλου σήμερα δεν συντρέχουν λόγοι τουλάχιστον για εμένα για να είμαι πρόεδρος του Παναθηναϊκού. Η στήριξη του κόσμου προς εμένα και την ομάδα είναι το κεντρικό συστατικό της επιτυχίας μας.  Σήμερα παραιτήθηκε και ο κ. Βγενόπουλος όποτε και στο κομμάτι των ενόχων υπάρχει ένα θέμα ενότητας. Και ζήτησα από το συμβούλιο να συνέλθει και πάλι την Πέμπτη για να πάρουμε αποφάσεις και να εκλέξουμε τον νέο πρόεδρο.

Είναι οριστική η απόφαση σας;

Μου ζήτησαν να παραμείνω αλλά όπως ξέρετε είναι η δεύτερη φορά που επανέρχομαι στον Παναθηναϊκό, έχω προσφέρει πιστεύω πολλά πράγματα στον Παναθηναϊκό αλλά δεν νομίζω ότι από την ώρα που δεν υπάρχει ενότητα που θα περίμενα και μεταξύ μετόχων αλλά και μεταξύ διοίκησης και φιλάθλων δεν πιστεύω ότι έχω κάποιο λόγο για να παραμείνω.

Τι χάλασε το καλό κλίμα με τους φιλάθλους;

Αυτό δεν το γνωρίζω αλλά είναι φανερό πως αυτά που έχουν γίνει, τα διάφορα επεισόδια έξω από τα γήπεδα και αυτό που έγινε προχθές στο ΟΑΚΑ και ξεχείλισε το ποτήρι είναι πράγματα που εμένα δεν με βρίσκουν σύμφωνο και όπως είπα στην ανακοίνωση μου δεν μπορώ να είναι συμμέτοχος ή να δίνω άλλοθι σε τέτοιες καταστάσεις. Για αυτό αποφάσισα να φύγω.

Ποια θα είναι η επόμενη μέρα;

Ο Παναθηναϊκός αυτή την στιγμή είναι η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα, όπως είπα και στο συμβούλιο, που έχει όλους τους παίκτες ξοφλημένους, έχει έναν προπονητή με τεράστια εμπειρία. Έχει στο ταμείο της αρκετά εκατομμύρια ευρώ, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανά πάσα στιγμή. Έχει πολλούς επιχειρηματίες εκτός από εμένα τον Βγενόπουλο και τον Βαρδινογιάννη, οι οποίοι αν θέλουν μπορούν να προσφέρουν.

Ναυαγεί το ενδεχόμενο να πάρετε μαζί με τον κ. Βγενόπουλο το πλειοψηφικό πακέτο;
Η συμφωνία που έγινε ήταν μεταξύ Βγενόπουλου και Βαρδινογιάννη. Αφορούσε τους δυο τους. Και εγώ είχα υποσχεθεί όταν μου το ζήτησαν, να αναλάβω πρόεδρος και να μπω στην αύξηση. Μπήκα στην αύξηση, έγινα πρόεδρος αλλά αυτή την στιγμή όπως είναι η κατάσταση δεν συντρέχουν λόγοι για να παραμείνω στη θέση του προέδρου.

Υπήρξε κάποια πρόταση για νέο πρόεδρο;

«Εγώ σήμερα πρότεινα τον κ. Πολέμη, ο οποίος είναι γνωστός εφοπλιστής, φίλος μας και Παναθηναϊκός. Ο κ. Πολέμης είπε θα το σκεφτεί, δεν είχα κάποιον άλλο να προτείνω. Ο κ. Πολέμης είναι άνθρωπος αξιόλογος και έχει να προσφέρει πολλά. Όπως προσέφερα εγώ υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που μπορούν.

Προτείνατε και κάποιον άλλον;
Προτείναμε στον κ. Θανάση Γιαννακόπουλο αλλά αρνήθηκε και μας είπε πως δεν μπορεί να βοηθήσει αυτή την στιγμή.

Πιστεύετε ότι μπορεί να επηρεαστεί η ομάδα από τις εξελίξεις;

Η ομάδα θα επηρεαστεί θετικά. Γιατί πιστεύω ότι η ομάδα όπως και όλοι μας χρειαζόμασταν ένα δυνατό... ηλεκτροσόκ διότι δεν δικαιολογείται αυτή την στιγμή η κατάσταση, ούτε βαθμολογικά, ούτε οι αντιδράσεις των φιλάθλων σε σχέση με αυτά που έχουν συμβεί στον Παναθηναϊκό τον τελευταίο καιρό.

Οι εξελίξεις επηρεάζουν και το μεταγραφικό σχεδιασμό;
Όχι δεν νομίζω. Χρήματα υπάρχουν. Ο νέος πρόεδρος που θα βγει την Πέμπτη γιατί ελπίζω να εκλέξουμε την Πέμπτη και δεν θέλω για κανένα λόγο να υπάρχει ακυβερνησία στον Παναθηναϊκό. Αυτό θα είναι έγκλημα και πρέπει κάποιοι να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ο πρόεδρος που θα αναλάβει έχει σχεδιασμό και αποφάσεις στα χέρια του. Ξέρει ακριβώς τι πρέπει να γίνει και θα πρέπει να τα υλοποιήσει. Εύχομαι ο νέος πρόεδρος να μπορέσει να εξομαλύνει τις σχέσεις με τους φιλάθλους. Πιστεύω και σας το λέω ότι εγώ ήμουν ευγνώμων στους φιλάθλους για την στήριξη. Δεν υπήρχε περίπτωση περίπτωση χωρίς τον κόσμο να αλλάζαμε τα πράγματα. Πρέπει ο νέος πρόεδρος να κάνει προσπάθειες για να είναι δίπλα στην ομάδα.

Θα συνεχίσετε σαν μέτοχος;
Εννοείται. Θα είμαι δίπλα στην ομάδα αλλά και στον νέο πρόεδρο, όποιος και αν είναι αυτός.

Η επιστολή Πατέρα

Λίγο αργότερα στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ αναρτήθηκε η επιστολή παραίτησης του Νικόλα Πατέρα

"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι στη συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΑΕ που ολοκληρώθηκε προ ολίγου, ο Πρόεδρος, κ. Νικόλας Δ. Πατέρας υπέβαλε την παραίτησή του. Το πλήρες κείμενο της επιστολής παραίτησης είναι το ακόλουθο:

Κύριοι Σύμβουλοι,

Δύο φορές, τα τελευταία τρία χρόνια, σε πολύ κρίσιμες για το Σύλλογο στιγμές, ανταποκρίθηκα στο κάλεσμα του Γιάννη Βαρδινογιάννη για άνοιγμα της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ, δέχθηκα να ηγηθώ ενός σχήματος ισχυρών Παναθηναϊκών παραγόντων αναλαμβάνοντας τη θέση του Προέδρου, προκειμένου από κοινού να δημιουργήσουμε μια ισχυρή ομάδα που θα κυριαρχούσε στην Ελλάδα και θα ήταν ανταγωνιστική στο ανώτερο επίπεδο στην Ευρώπη, όπως δηλαδή την οραματιζόμαστε όλοι οι φίλαθλοι του Συλλόγου.

Πετύχαμε εν μέρει μόνο τους στόχους μας με την κατάκτηση του περσινού double, την παρουσία μας επί δύο χρόνια στο γύρο τον 16 καλύτερων ομάδων στο Champions και Europa League αντίστοιχα και βάζοντας τις βάσεις για εδραίωση σ’ αυτό το επίπεδο.

Παρότι φέτος, για διαφόρους λόγους που δεν είναι της παρούσης, υπήρξε μια κάμψη και η πορεία της ομάδας επιβραδύνθηκε, πίστευα πως όλοι μαζί: κόσμος, μέτοχοι, διοίκηση, ομάδα έχουμε τη δυνατότητα να επιστρέψουμε γρήγορα στο δρόμο των επιτυχιών.

Προσωπικά δεν επεδίωξα ποτέ να αποκτήσω το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ΠΑΕ και αυτό δεν αλλάζει. Σ’ αυτό ήμουν από την αρχή και παραμένω ξεκάθαρος.

Δυστυχώς, υπό το φως των τελευταίων εξελίξεων τόσο σε επίπεδο σχέσεων μεταξύ των φιλάθλων και της ομάδας όσο και σε επίπεδο διερεύνησης προθέσεων μεταξύ των μετόχων που κρατάμε τις μετοχές της ΠΑΕ στα χέρια μας διαπίστωσα πως, ειδικά στο δεύτερο, έχω απομείνει μόνος να πολεμώ σε όλα τα μέτωπα και δεν υπάρχουν προοπτικές τέτοιες που να διασφαλίζουν ότι ο Παναθηναϊκός θα πορευτεί πάνω στις στέρεες βάσεις που έχουν τεθεί από το ξεκίνημα της ένδοξης ιστορίας του.

Κατόπιν τούτου, σας υποβάλω την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου του ΔΣ της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.
Είναι αυτονόητο ότι παραμένω μέτοχος της ΠΑΕ στο ποσοστό που μου αναλογεί, θα συνεχίσω να βρίσκομαι κοντά στην ομάδα υπό αυτό το πρίσμα και φυσικά να παράσχω ότι βοήθεια μου ζητηθεί από τον επόμενο Πρόεδρο.

Με εκτίμηση,

Νικόλας Πατέρας"

Γ. Βαρδινογιάννης: Η οικογένειά μου και εγώ παραμένουμε σταθεροί στην απόφασή μας


Την πρόθεση του να συνεχίσει να ενεργεί ως απλός κάτοχος του 30% των μετοχών της ΠΑΕ Παναθηναϊκός και να μη μετέχει στη διοίκηση, γνωστοποίησε κατά τη διάρκεια του Δ.Σ. ο Γιάννης Βαρδινογιάννης, ξεκαθαρίζοντας οτι δεν σκοπεύει να επανέλθει και πάλι σε ουσιαστικότερο ρόλο στην ομάδα. «Η οικογένειά μου και εγώ παραμένουμε σταθεροί στην απόφασή μας να μη μετέχουμε στη διοίκηση του Παναθηναϊκού και να μην κατέχουμε το πλειοψηφικό πακέτο. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο ενεργούμε ως 30% και δεν πρόκειται να αλλάξει η απόφασή μας ούτε τώρα, αλλά ούτε στο μέλλον», αναφέρει η δήλωσή του.

_gianakopoulos!!Θ. Γιαννακόπουλος: Ο Παναθηναϊκός πρέπει να βρει το δρόμο του

Ανήσυχος για την επόμενη ημέρα στον σύλλογο εμφανίστηκε μετά το ΔΣ ο Θανάσης Γιαννακόπουλος. «Είναι αλήθεια ότι ο κ. Πατέρας πρότεινε να αναλάβω πρόεδρος στον Παναθηναϊκό και τον ευχαριστώ, αλλά επιμένω ότι αυτός πρέπει να παραμείνει. Η παραίτηση είναι μονομερής πράξη. Εγώ περίμενα και περιμένω όλοι οι άνθρωποι που αγαπούν τον Παναθηναϊκό να γίνουν μία γροθιά, προκειμένου να βρει η ομάδα το δρόμο της. Η πολυμετοχικότητα -το έχω ξαναπεί- δεν είναι καλή. Καλύτερα να υπάρχει ένας, παρά ο καθένας να τραβάει το σκοινί του, ειδικά όταν υπάρχουν τόσοι παράγοντες. Ο Παναθηναϊκός είναι υπεράνω προσώπων και πραγμάτων. Προσπαθούσαμε να βρούμε λύση. Είπα στον Πατέρα να δοθεί χρόνος. Αυτές είναι οι προσωπικές μου απόψεις, είτε είναι αρεστές, είτε όχι! Πρέπει οπωσδήποτε να βρεθεί λύση. Δεν είναι δυνατόν να γίνεται αυτό συνέχει στον Παναθηναϊκό. Να χαρίζει ο Βαρδινογιάννης, να φεύγει ο άλλος. Γιατί να φύγουν; Αφού είναι Παναθηναϊκοί και μάλιστα, καλοί Παναθηναϊκοί. Στη ζωή τα χρήματα παίζουν κάποιο ρόλο, αλλά κυρίως, σημασία έχει το συναίσθημα. Ανησυχώ για την επόμενη μέρα. Δεν μπορεί με το παραμικρό να φεύγεις! Από το μαγαζί σου φεύγεις, από τον Παναθηναϊκό, όχι! Ο Παναθηναϊκός πρέπει να βρει το δρόμο του»!
Οι δηλώσεις Πατέρα μετά την παραίτηση του


ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ Ο ΠΡΑΣΙΝΟ-ΦΥΛΛΑΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου