ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ - «Η παράγκα ζει και βασιλεύει»-Ο ΑLEX WEB RADIO/TV ΛΕΕΙ..... ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗ....ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ....

Π. ΨΩΜΙΑΔΗΣ - «Η παράγκα ζει και βασιλεύει»

02/02/2011 13:27


Ο Παναγιώτης Ψωμιάδης… κτύπησε και πάλι. Ο περιφερειάρχης Θεσσαλονίκης μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό για τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας που έχουν τεθεί στην πόλη, με αφορμή τη ρεβάνς του κυπέλλου ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και τον Ολυμπιακό: «Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει. Εγώ έκανα μία πρόταση, αντί να είμαστε έξω από το γήπεδο, μήπως πρέπει να αφήσουμε την αστυνομία να προστατεύει τα κουνούπια», τόνισε.

Αναλυτικά τα όσα είπε στον "Sport 103"

«Από τότε που γεννήθηκα είμαι ελεύθερος και θα πεθάνω ελεύθερος. Σήμερα διαπιστώσατε πως είναι αστυνομοκρατούμενη; Μιλάμε για ένα αστυνομοκρατούμενο κράτος και αυτό είναι απαράδεκτο. Ήμουν και είμαι υπέρ της ελεύθερης διακίνησης ιδεών. Και βέβαια κατά των αποφάσεων που αφαιρούν το δικαίωμα να παρακολουθεί ένας φίλαθλος την ομάδα του. Που συμβαίνουν αυτά στην Ευρώπη»; αναρωτήθηκε αρχικά ο κ. Ψωμιάδης.

Για το ελικόπτερο και την δήλωση Ραχωβίτσα πως «πρέπει να ξεκαπνίσει»: Λυπάμαι γιατί ζήτησε ο κ. Ραχωβίτσας να μιλήσουμε, αλλά δεν μίλησα ακόμη. Λέω αν παραπονεθεί για τις θέσεις που έχετε όλοι σας, θα του πω «με ρωτήσατε εμένα πως θα κουβαλήσετε ένα στρατό εδώ»; Να ξέρετε βέβαια πως ο κ. Ραχοβίτσας είναι ένας από τους καλούς αξιωματικούς. Δε τα βάζω με την αστυνομία, είναι πολιτική απόφαση η αστυνομία ακολουθεί εντολές. Είναι απαράδεκτη η δήλωση για να ξεκαπνίσει, αυτά δεν μπορεί να τα πει δημόσιος λειτουργός. Είναι περιουσία του ελληνικού λαού. Εγώ μίλησα για δύο πρωταθλήματα, αφού άλλοι νόμοι ισχύουν στο κράτος της Αθήνας, άλλοι στη περιφέρεια».

Για τους βουλευτές Θεσσαλονίκης και την έλλειψη αντιδράσεων: Εγώ στον βαθμό που έπρεπε να αντιδράσω. Δεν είναι δυνατόν να φορτώνονται όλα στον περιφερειάρχη».

Για το αν θα έρθει στη Τούμπα:
«Δυστυχώς η παράγκα ζει και βασιλεύει. Είμαι καλεσμένος από τον κ. Ζαγοράκη, αν προλάβω θα είμαι στο γήπεδο. Εγώ έκανα μία πρόταση, αντί να είμαστε έξω από το γήπεδο, μήπως πρέπει να αφήσουμε την αστυνομία να προστατεύει τα κουνούπια. Να σεβαστούμε την αστυνομία και να εκθέσουμε την πολιτική απόφαση.
Ο ΑLEX WEB RADIO/TV ΛΕΕΙ.....
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΗΣ ΨΩΜΙΑΔΗ....ΕΤΣΙ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝΕ....ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΟΥ-ΜΑΟΥ ΤΟΥ ΒΟΡΡΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΗΣ ΚΑΝΑ ΨΗΦΑΛΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΜΟΛΙΣ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΖΟΥΝ ΝΑ ΦΕΥΓΗΣ ΑΡΩΝ- ΑΡΩΝ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ....ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΘΑ ΣΕ ΔΕΙΡΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ......
ΙΔΟΥ ΟΙ ΜΑΟΥ-ΜΑΟΥ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΕΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου