ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

«Ρε Καρντάση… μεταφορές κάνουμε»

«Ρε Καρντάση… μεταφορές κάνουμε»


«Ρε Καρντάση… μεταφορές κάνουμε»

Το φορτηγό του Κυριάκου παραλίγο να κλέψει την παράσταση στον επαναληπτικό του Κυπέλλου ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός. Διαβάστε τι δήλωσε ο Κυριάκος, που μετέφερε τον υπεύθυνο ασφαλείας του Ολυμπιακού.


Ο… απολαυστικός κύριος Κυριάκος, που έχει γίνει διάσημος τα τελευταία εικοσιτετράωρα, μίλησε στο Goal για τη μεταφορά του Γιάννη Τσιρώνη και των σάκων ιματισμού του Ολυμπιακού και μεταξύ άλλων, τόνισε αρχικά: «Ρε Καρντάση μου μεταφορές κάνουμε. Σε παίρνει τηλέφωνο ο άλλος και σου λέει: θέλω να  πας αυτά τα πράγματα εκεί. Κι αυτό είναι όλο. Κακό είναι δηλαδή; Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι που συμβαίνει. Καλό είναι δουλειά να υπάρχει».
Σε ερώτηση πως τον βρήκαν οι ερυθρόλευκοι, απαντά: «Γιατί, κρυμμένος είμαι; Δεν είναι δύσκολο. Έτυχε να είμαι εγώ, θα μπορούσε να είναι κάποιος άλλος συνάδελφος».
Για το τι μετέφερε: «Είδη ιματισμού κι ότι άλλο είχαν χρήσιμο για έναν αγώνα. Δεν είμαι και ειδικός να σας πω πως λέγεται το κάθε πράγμα».

«Από την καρότσα πάντως βγήκε και ο υπεύθυνος ασφαλείας του Ολυμπιακού, κ. Γιάννης Τσιρώνης», τονίζει ο δημοσιογράφος της εφημερίδας, για να πάρει την απάντηση του κ.Κυριάκου: «Και που να ξέρω εγώ ποιος βγήκε; Τους γνώριζα κι από χθες; Ξεκίνησε το αμάξι, ήμασταν 2-3 μπροστά, 2-3 πίσω. Πού είναι το περίεργο δηλαδή;»
Όσο για το τι ομάδα είναι: «Τίποτα δεν είμαι. Εντάξει, βλέπω μπάλα, δεν έχω όμως καμιά τρέλα με τα γήπεδα. Αν θες ντερβίση μου, να σου πω καμιά καλή ταβέρνα στα Λαδάδικα, ρώτα με. Αλλά από μπάλα… άσ’το».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου