ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ντεσπέϊν: «Αν πάρουμε τον τίτλο θα χορέψω σάλσα μέσα στο γήπεδο»

Ντεσπέϊν: «Αν πάρουμε τον τίτλο θα χορέψω σάλσα μέσα στο γήπεδο»




  • 27 Απριλίου, 2011
Την δική του υπόσχεση στους φίλους του Ολυμπιακού έδωσε μέσα από την εκπομπή «ΣΤΟ ΦΙΛΕ» της Nova ο Ρολάντο Ντεσπέιν λίγο πριν την πρώτη μάχη Ηρακλή – Ολυμπιακού σήμερα (19.00, live olympiacos.24.gr) στην Μίκρα.

«Αν πάρουμε τον τίτλο θα χορέψω σάλσα μέσα στο γήπεδο», είπε ο Κουβανός ο οποίος έστειλε μήνυμα τόσο στον συμπατριώτη του Φρέντι Μπρουκς όσο και στον αντίπαλό του Ροντρίγκο Κιρόγα.

Ενώ τόνισε: «Είμαι γαύρος, είμαι Ολυμπιακός, είμαι πλέον ….Έλληνας».

Τα σημαντικότερα σημεία της συνέντευξης Ντεσπέιν είναι τα εξής:

Τα κλειδιά του τίτλου:
«Πρέπει να μπούμε όπως και στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό και τον Ηρακλή, δυνατά και αποφασιστικά. Στο γήπεδο μιλάει πάντα η μπάλα και πρέπει να είμαστε αποφασισμένοι και αποφασιστικοί».

Για το πιο κρίσιμο ματς:
«Το πρώτο είναι πάντα το δυσκολότερο γιατί ο Ηρακλής θα περιμένει από εμάς να μπούμε αποφασισμένοι για να νικήσουμε. Και εμείς αυτή την περίοδο έχουμε πολλά προβλήματα».

Τα μηνύματα σε Κιρόγα και Μπρουκς:
«Κιρόγα πιστεύω ότι είσαι καλός παίκτης και μέσα στο γήπεδο ας κερδίσει ο καλύτερος.
Φρέντι σου λέω από την καρδιά μου ότι δεν θα φτάσουμε στα πέντε ματς. Θα κάνω τα πάντα για να τελειώσουμε νωρίτερα. Θα είμαστε κυκλώνας».

Ποτέ σε Παναθηναϊκό:
«Αφού έχω αγωνιστεί στον Ολυμπιακό δεν θα μπορούσα ποτέ να παίξω ποτέ στον Παναθηναϊκό. Είμαι γαύρος, είμαι Ολυμπιακός, είμαι πλέον ….Έλληνας».

ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ:
«Η Ελλάδα μοιάζει με την Κούβα και είναι ωραίο να ζεις στην Ελλάδα, παρά τις δυσκολίες»।

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου