ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ενοχλημένος από την διαστρέβλωση των δηλώσεων ο Μιραλάς


Ενοχλημένος από την διαστρέβλωση των δηλώσεων ο Μιραλάς

27 Απριλίου, 2011
ΜΙΡΑΛΑΣΕνοχλημένος από τη διαστρέβλωση των δηλώσεων του στο βελγικό Τύπο εμφανίζεται ο Κέβιν Μιραλάς.
«Τη στιγμή που έγινε ερώτηση για το Champions League του χρόνου είπα πως ούτε το δικό μου θέμα έχει ξεκαθαρίσει αφού απομένουν κάποιες λεπτομέρειες. Δεν είπα ότι δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης με τη διοίκηση«, είπε αρχικά ο Μιραλάς, σύμφωνα με δημοσιεύματα, ο οποίος στη συνέχεια εξέφρασε την εξής απορία:
«Πώς θα μπορούσα να το κάνω από τη στιγμή που τα έχουμε πει κι εγώ και ο ατζέντης μου με τη διοίκηση αρκετές φορές και και σε ό,τι θέλω είναι πάντα δίπλα μου;»
«Θα ήμουν βλάκας και φυσικά ψεύτης γιατί δεν θα ήταν αληθές. Αυτό που είπα και ισχύει είναι ότι έχουμε κάνει αρκετά ραντεβού και δεν έχει υπάρξει απόλυτη συμφωνία σε κάποιες λεπτομέρειες. Τίποτα παραπάνω«, αυτό έλεγε ο Μιραλάς στην προπόνηση μετά τις διακοπές του Πάσχα για να συμπληρώσει στη συνέχεια:
«Είπα πολλές φορές και ξαναλέω πως μόνο το μόνο που θέλω είναι να μείνω στον Ολυμπιακό. Έχω αγαπήσει την ομάδα και τον κόσμο της, με καλύπτει αγωνιστικά και θέλω να συνεχίσω μαζί της. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο μυαλό μου. Πιστεύω και ελπίζω πως πολύ σύντομα το θέμα θα κλείσει και θα ανακοινωθεί η συμφωνία».

www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου