ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Η προπονητική με απασχολεί (video)

Η προπονητική με απασχολεί (video)

29/04/2011
Ο Αντώνης Νικοπολίδης βραβεύτηκε ως ο πολυτιμότερος παίκτης της 30ης και τελευταίας αγωνιστικής της Super League, ημέρα που μπήκαν "τίτλοι τέλους" στην πλούσια καριέρα του. Ο 40χρονος βετεράνος (πλέον) γκολκίπερ του Θρύλου, ήταν λογικό να πει μερικές κουβέντες παραπάνω μετά το πέρας της βράβευσης, όπου σίγουρα αισθάνθηκε πολύ ιδιαίτερα...

Ο Νικοπολίδης μίλησε για την αναγνώριση του φίλαθλου κόσμου προς το πρόσωπό του, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στις καλές, αλλά και τις κακές στιγμές της τεράστιας καριέρας του. Παράλληλα, αποκάλυψε ότι τον απασχολεί η προπονητική και σκέφτεται να την ακολουθήσει.

«Γνωρίζουμε όλοι ότι ήταν σαν μια τιμητική ψήφος του κόσμου προς το πρόσωπό μου. Αυτό αποδεικνύει ότι ο φίλαθλος κόσμος ξέρει να σέβεται και να τιμά, ανεξάρτητα με το ποια φανέλα έχει φορέσει ένας ποδοσφαιριστής».

Αναφερόμενος στο τι σκέφτεται να κάνει από εδώ και πέρα, πρόσθεσε: «Να κάνεις αυτό που αγαπάς είναι δύσκολο. Θα βρω κάτι, έχω κάτι στο μυαλό μου, να κάνω και να νιώσω πάλι 20χρονος. Η προπονητική με απασχολεί, έχω δρομολογήσει κάποια πράγματα. Το καλοκαίρι θα ξεκουραστώ και μετά θα δουλέψω πάνω σε αυτό».

Για την μεταγραφή του από τον Παναθηναϊκό στον Ολυμπιακό: «Ήταν η πιο κρίσιμη στιγμή στην καριέρα μου. Η πιο όμορφη ήταν η σεζόν 2004-05. Την περίοδο εκείνη πήρα το νταμπλ με τον Ολυμπιακό, ενώ ήρθε και η κατάκτηση του Euro και πιστεύω ότι να πετυχαίνεις κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό και ήταν απάντηση σε όσους έλεγαν πράγματα για την καριέρα μου».

Ερωτηθείς για την πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα του, απάντησε: «Ήταν όταν πήγα στου Ρέντη για πρώτη φορά. Είχα μεγαλώσει και ζήσει με τον Ολυμπιακό να είναι ο βασικός αντίπαλος και όταν ξεκίνησα να κάνω την πρώτη μου προπόνηση, κατέβηκα το ποτάμι και ήμουν σαν χαμένος».

Για τα παιδιά και τον αθλητισμό, υπογράμμισε: «Φυσικά και τα προτρέπω να ασχοληθούν. Όχι μόνο με το ποδόσφαιρο, αλλά και με το μπάσκετ και όλα τα άλλα αθλήματα. Είναι ένας πάρα πολύ ωραίος τρόπος να γυμνάζεσαι και να εκτονώνεσαι».


www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου