ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Φετφατζίδης: «Παίζω όπου μου πει ο προπονητής»

Φετφατζίδης: «Παίζω όπου μου πει ο προπονητής»


31/7/2011

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΜΑΓΟΥ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΟΥ ΦΙΛΙΚΟΥΈνας από τους ποδοσφαιριστές που μίλησαν στους δημοσιογράφους, αμέσως μετά το φινάλε της φιλικής αναμέτρησης με την Μπρέντα, ήταν ο Γιάννης Φετφατζίδης. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός του Θρύλου μίλησε για το αποτέλεσμα του αγώνα, ενώ ξεκαθάρισε πως παίζει όπου ακριβώς του πει ο προπονητής του:
«Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα στα φιλικά σε αυτό το στάδιο της προετοιμασίας. Υπάρχει κόπωση και αυτή μας επηρέασε. Στο πρώτο παιχνίδι ήμασταν πολύ καλοί. Δουλεύουμε και όλοι κάνουμε προσπάθεια ώστε να βελτιωθούμε. Δεν έχω πρόβλημα να παίζω σε οποιαδήποτε θέση. Είτε πίσω από τον επιθετικό, είτε αριστερά ως ακραίος μέσος. Είμαι έτοιμος να κάνω ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής. Στο ματς μου ζητούσε να έχω περισσότερο κίνηση στον χώρο». 


www.rednews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου