ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

«Τελικοί με Κροατία και Γεωργία»

«Τελικοί με Κροατία και Γεωργία»

23/9/2011
Ο Φάνης Γκέκας μίλησε στον «NovaΣΠΟΡ FM 94,6» για την επιστροφή του στην Εθνική Ελλάδας, για την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο με την Άιντραχτ Φρανκφούρτης αλλά και τον Γιώργοτζαβέλλα.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε ο Γκέκας:

«Επικοινώνησα με τον κ. Φύσσα. Το μόνο λάθος μου ήταν πως δεν είχα μιλήσει με τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου για τον τρόπο που έφυγα. Μετά από πολύ καιρό, λύθηκε η παρεξήγηση. Δεν έχω παράπονο από κανένα ποδοσφαιριστή και το είχα δηλώσει., Ξεκαθάρισα κάποια πράγματα με τον Σάντος και χαρήκαμε και οι δύο με αυτήν την επιστροφή. Υπήρχαν κάποια προβλήματα και ίσως αν μιλούσα τότε με τον προπονητή, να μην έφευγα ποτέ. Δεν έχω μετανιώσει ποτέ για ότι έχω κάνει, αν και πολλές φορές έχω κάνει λάθη. Ίσως να ήταν μια επιπόλαιη κίνηση, ίσως και όχι. Ήταν παράξενο να βλέπω την ομάδα από την τηλεόραση», ήταν τα πρώτα λόγια του Φάνη Γκέκα, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αντίδραση του Σοφοκλή Πιλάβιου, προέδρου της ΕΠΟ.

«Μου είπε απλά: "Κοιτάμε τα δύο επόμενα ματς" και με καλωσόρισε πίσω».

Για τα επόμενα κρίσιμα παιχνίδια της Εθνικής ομάδας, δήλωσε:

«Είναι ένας τελικός, όχι μόνο με Κροατία αλλά και με Γεωργία. Η ομάδα είναι αήττητη αλλά με δύο ισοπαλίες βρέθηκε δεύτερη. Το ματς με την Κροατία είναι κριτήριο για την πρωτιά».

Για την φετινή σεζόν με την Άιντραχτ Φρανκφούρτης, τόνισε:

«Μετά από πολλές συζητήσεις, η διοίκηση θέλησε να με κρατήσει. Υπήρχαν κάποιες προτάσεις, αλλά δεν προχώρησαν και μετά όφειλα να σεβαστώ την άποψή του προπονητή που ήθελε να μείνω. Τώρα έχουμε έναν νέο τεχνικό. Η κατηγορία είναι πιο δύσκολη από όσο φαντάζεται κανείς γιατί οι ομάδες παίζουν κλειστά. Βάσει του ρόστερ, θα είμαστε μέσα στους τρεις που θα ανέβουν. Είμαστε αήττητοι ως τώρα, έχουμε χαρακτήρα και θα τα καταφέρουμε».

Ο διεθνής επιθετικός αναφέρθηκε και στο συμπαίκτη του, Γιώργο Τζαβέλλα:

«Είναι σε καλή κατάσταση. Σε πρόσφατο φιλικό έδειξε πως βρίσκει τον εαυτό του και μέσα στις επόμενες 10 μέρες θα είναι έτοιμος και για την Εθνική».

www.thrylos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου