ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Ντόρσεϊ:«Αυτή η νίκη θα μας βοηθήσει πολύ» (video)

Ντόρσεϊ:«Αυτή η νίκη θα μας βοηθήσει πολύ» (video) 

2 /2/2012 

ΝΤΟΡΣΕΪΟ Τζόι Ντόρσεϊ σιγά σιγά μπαίνει στο κλίμα της ομάδας και αρχίζει να αποδίδει αυτά που περιμένει ο «Ντούντα» από αυτόν, όπως φάνηκε και στο σημερινό ματς με την Εφές Αναντολού. Μετά το παιχνίδι μίλησε στην κάμερα του olympiacos24.
Συγκεκριμένα ο Αμερικανός σέντερ μας είπε για το παιχνίδι:
«Αυτή η νίκη θα μας βοηθήσει πολύ. Ήταν η πρώτη μας. Παίξαμε πολύ καλή άμυνα σήμερα και το κλειδί ήταν να σταματήσουμε τον Σάσα (Βούγιασιτς), τα πικ εν ρολ του, και να τον κλείσουμε γιατί είναι ένας εξαιρετικός σουτέρ. Είχαμε μερικά εύκολα καλάθια στο τρανζίσιον παιχνίδι, αλλά το κλειδί της νίκης ήταν η άμυνα στα πικ εν ρολς. Αυτό μου ζητάει ο προπονητής από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην ομάδα. Ζητά μια καλή άμυνα στα πικ εν ρολς. Παίξαμε ένα καλό παιχνίδι σήμερα».
Σχετικά με το επόμενο παιχνίδι με την Εφές στην Τουρκία είπε:
«Νομίζω ότι θα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι. Είναι δύσκολο να παίζεις δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι με την ίδια ομάδα. Θα πάμε εκεί και θα έχουν τους οπαδούς τους να τους βοηθάνε, και νομίζω ότι θα είναι πολύ δύσκολο. Ο προπονητής τους θα δει ξανά το παιχνίδι σε video, και θα κάνει αλλαγές στην ομάδα του. Αν ακολουθήσουμε τις οδηγίες όμως του δικού μας προπονητή μπορούμε να είμαστε πολύ καλοί. Μπορούμε να μειώσουμε τα λάθη μας και να είμαστε μια πολύ καλή αμυντική ομάδα».
Σχετικά με την προσαρμογή του στην ομάδα τόνισε:
«Χρειάζομαι ακόμα περισσότερη εξοικείωση με την ομάδα, να σχεδιάσουμε την άμυνα, και να προπονηθούμε μαζί. Με βοηθάει πολύ ότι συνδυάζομαι στις προπονήσεις με τον Σπανούλη και τον Άντιτς. Νομίζω ότι σήμερα βρήκαμε κατά μεγάλο βαθμό χημεία μεταξύ μας. Επιτέλους βρεθήκαμε αρκετά γιατί κι εγώ μαθαίνω σιγά σιγά τα συστήματα της ομάδας, και πιστεύω ότι θα τα πάω αρκετά καλά. Δίνω το 110% του εαυτού μου όταν είμαι στο παρκέ παίζοντας άμυνα. Νομίζω ότι οι οπαδοί χαίρονται που είμαι εδώ, και εγώ είμαι ενθουσιασμένος που παίζω στον Ολυμπιακό».
Δείτε το video.
www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου