ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Ντόρσεϊ: "Για αυτό απογοητεύτηκα και έφυγα..."

Ντόρσεϊ: "Για αυτό απογοητεύτηκα και έφυγα..."

Ο Ντόρσεί σε συνέντευξη του αναφέρθηκε στον κύριο λόγο που αποφάσισε να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό και στάθηκε στην ατάκα συμπαίκτη του που τον ενοχλήσει και τον απογοήτευσε.
Ο Τζόι Ντόρσεϊ αποτελεί παρελθόν από τον Ολυμπιακό και πλέον ανήκει στην τουρκική ομάδα, Γκάζιαντεπ. Ο Αμερικανός σέντερ κατέληξε εκεί διότι οι λύσεις του ήταν περιορισμένες, καθώς οι ερυθρόλευκοι του έβαλαν όρο στο "διαζύγιο" πως δεν θα έχει το δικαίωμα στην τρέχουσα σεζόν να αγωνιστεί σε ομάδα που συμμετέχει στην Euroleague. Δηλαδή απέκλεισαν με αυτόν τον τρόπο το ενδεχόμενο να τον βρουν μπροστά τους ως αντίπαλο.

Σε συνέντευξη του σε τουρκικά ΜΜΕ, ο Αμερικανός σέντερ αναφέρθηκε στον λόγο που έφυγε από τους Πρωταθλητές Ευρώπης, τονίζοντας πως δεν του άρεσε το γεγονός πως οι ερυθρόλευκοι τον ήθελαν μοναχά για την άμυνα, καθώς εκείνος ήθελε να δραστηριοποιηθεί περισσότερο και στην επίθεση. Και επειδή αυτό δεν γινόταν είχε ενοχληθεί. Παράλληλα, δίχως να κατονομάσει, αποκάλυψε πως κάποιος πρώην συμπαίκτης του στην ομάδα του Ολυμπιακού του έκανε ένα σχόλιο το οποίο τον απογοήτευσε: "Τζόι είμαστε ευχαριστημένοι από αυτό που έκανες, αλλά εμείς θέλουμε από εσένα άμυνα". Μάλιστα στέκεται στο γεγονός πως στο φιλικό με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας είχε μετρήσει 15 πόντους και 14 ριμπάουντ (!), πράγμα βέβαια που δεν συνέβη ποτέ, σε εκείνο το ματς είχε πετύχει 8 πόντους και είχε πάρει 7 ριμπάουντ.

-Γιατί έφυγες από τον Ολυμπιακό και πώς αποφάσισες να δεχτείς την πρόταση της Γκάζιαντεπ;

"Πράγματι, όλοι απόρησαν με την απόφασή μου. Την περασμένη σεζόν, είχα αναδειχθεί καλύτερος αμυντικός στην Ελλάδα, ενώ είχα δουλέψει αρκετά για να βελτιώσω το επιθετικό μου κομμάτι. Στο παιχνίδι προετοιμασίας με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας είχα 15 πόντους και 14 ριμπάουντ, αλλά ήρθε κάποιος από την ομάδα μετά το ματς και μου είπε: "Τζόι είμαστε ευχαριστημένοι από αυτό που έκανες, αλλά εμείς θέλουμε άμυνα" και από τότε απογοητεύτηκα".

-Αυτός που σου το είπε, μήπως ήταν ο Βασίλης Σπανούλης;

"Δεν μπορώ να πω όνομα, αλλά ήταν Έλληνας".

-Eίχες κάποια άλλη πρόταση για να αγωνιστείς σε μια μεγαλύτερη ομάδα:

"Τα λεφτά δεν είναι το παν στη ζωή. Η βασική μου φιλοσοφία είναι να περιβάλλομαι από ανθρώπους που μου συμπεριφέρονται καλά. Εξήγησα την κατάσταση στη μητέρα μου και μετά ήρθε η πρόταση (από την Γκάζιαντεπ). Είπα πως μπορώ να παίξω σε μία ομάδα που έχει περιθώρια βελτίωσης, ενώ αρκετοί φίλοι μου που είχαν αγωνιστεί στην Τουρκία, μου είπαν πως δεν θα είναι δύσκολο να προσαρμοστώ εδώ".

-Η Γκάζιαντεπ έχει και ποδοσφαιρική ομάδα. Εχεις παρακολουθήσει κανένα παιχνίδι;

"Δεν μου έχει δοθεί ακόμη η ευκαιρία αλλά θα το ήθελα πολύ. Μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο. Παλιότερα έπαιζα κι εγώ στη θέση του τερματοφύλακα".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου