ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Ίλιε Σάντσεθ: "Έχω πρόταση από τον Ολυμπιακό"

Ίλιε Σάντσεθ: "Έχω πρόταση από τον Ολυμπιακό"

Ο αρχηγός της Μπαρτσελόνα Β΄, Ίλιε Σάντσεθ ισχυρίστηκε πως ο Ολυμπιακός του έχει καταθέσει εξαιρετική πρόταση ωστόσο σκέφτεται να παραμείνει στους "μπλαουγκράνα".
Ο 22χρονος μέσος μίλησε το "Radio Catalunya" για το ποδοσφαιρικό του μέλλον. Η Μπαρτσελόνα του έχει καταθέσει πρόταση προκειμένου να ανανεώσει το συμβόλαιο του ωστόσο έκανε λόγο και για ενδιαφέρον του Ολυμπιακού.
"Έχω μία εξαιρετική πρόταση από τον Ολυμπιακό, που είναι μία ομάδα η οποία αγωνίζεται στο Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά υπάρχει πλέον και η πρόταση της Μπαρτσελόνα, η οποία με καλύπτει με τις προοπτικές που μου δίνει", τόνισε χαρακτηριστικά ο Σάντσεθ και πρόσθεσε:

"Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω, αλλά με αυτές τις προοπτικές που μου δίνει η Μπαρτσελόνα, είμαι κοντά στο να μείνω στην ομάδα μου".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου