ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

MVP της Super League o Αμπντούν

MVP της Super League o Αμπντούν

Για τρίτη σερί σεζόν ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού αναδεικνύεται ως MVP της σεζόν. Μετά τους Ιμπαγάσα και Μιραλάς, ήταν η σειρά του Αμπντούν ώστε να αναδειχθεί ως ο καλύτερος ποδοσφαιριστής της χρονιάς (2012-2013) στην Super League.
Στα βραβεία της Super League, τα οποία διοργάνωσε το συνδρομητικό κανάλι της NOVA, για τρίτη σερί σεζόν ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού αναδεικνύεται ως ΜVP της αγωνιστικής χρονιάς. Μετά τους Αριέλ Ιμπαγάσα (2010-2011) και Κέβιν Μιραλάς (2011-2012), ήρθε η σειρά του Τζαμέλ Αμπντούν ώστε να βραβευτεί ως ο κορυφαίος παίκτης της σεζόν (2012-2013) στο ελληνικό πρωτάθλημα. "Προτιμώ να δίνω πάσες αλλά μου αρέσει να πετυχαίνω και γκολ", είπε μεταξύ άλλων.
Ο Τζαμέλ Αμπντούν, μάλιστα, από τους υποψήφιους για το βραβείο, συγκέντρωσε το 50% (!) των ψήφων, με τους περισσότερους να αναγνωρίζουν την εξαιρετική σεζόν που πραγματοποίησε με τον Ολυμπιακό φέτος στην Super League. O Αλγερινός ακραίος μεσοεπιθετικός σημείωσε 7 γκολ και έδωσε 8 ασίστ σε 27 συμμετοχές του στο ελληνικό πρωτάθλημα, βοηθώντας καταλυτικά τους ερυθρόλευκους ώστε να φτάσουν στην κατάκτηση του τίτλου.

Στις δηλώσεις του είπε τα εξής: "Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου, τον Βαγγέλη Μαρινάκη, τον προπονητή της ομάδας και όλο το σταφ γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχα πάρει αυτό το βραβείο. Προτιμώ να δίνω πάσες αλλά μου αρέσει να πετυχαίνω και γκολ.

Είναι σημαντικό για ένα παίκτη που μπορεί να διεισδύσει να πετυχαίνει γκολ ειδικά στο σύγχρονο ποδόσφαιρο. Προσπαθώ να αλλάξω λίγο το στυλ μου για να μπορώ να πετυχαίνω περισσότερα γκολ. Το θέμα είναι να κατακτάς τους τίτλους και εμείς τα καταφέραμε. Μπορεί να μην είχαμε τις εμφανίσεις των παλαιότερων ετών αλλά το σημαντικό είναι ότι κατακτήσαμε τους τίτλους.


 
Πρέπει να αναλογιστούμε ότι έφυγαν αρκετοί καλοί παίκτες από την ομάδα. Είμαι σίγουρος όμως ότι με τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος αγαπά τόσο την ομάδα πως θα πάμε καλύτερα. Ελπίζω να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο μας και τον κόσμο μας που έρχεται στο γήπεδο πάρα την οικονομική κρίση που υπάρχει. Θα ήθελα να έχω περισσότερες ασίστ. Ωραία είναι τα επτά γκολ αλλά θα ήθελα να είχα δώσει περισσότερες τελικές πάσες.

Είμαι υπερήφανος που αγωνίζομαι στο πλευρό του Ραφίκ. Ο Ραφίκ είναι κάτι περισσότερο από συμπαίκτης μου. Είναι αδερφός μου. Αν δεν ήταν ο Τζιμπούρ εγώ δεν θα είχα παίξει ποτέ στον Ολυμπιακό. Με βοήθησε πολύ. Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό. Δεν θέλω να αλλάξω ξανά ομάδα. Ζω σε μία πολύ όμορφη πόλη.

Ελπίζω την επόμενη σεζόν να κάνουμε κάτι πολύ σημαντικό για τον Ολυμπιακό. Χρωστάω πολλά στον πρόεδρο μου γιατί με στηρίζει πολύ. Μου ανανέωσε το συμβόλαιο μου πριν ολοκληρωθεί και αυτό δείχνει ότι με στηρίζει. Είμαι πολύ υπερήφανος που φοράω αυτή τη φανέλα και αγωνίζομαι σε αυτό το σύλλογο. Στον Ολυμπιακό βρήκα τη σταθερότητα που χρειαζόμουν".




www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου