ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Περισσότερος κόσμος στο ΣΕΦ

 <<Περισσότερος κόσμος στο ΣΕΦ>>

7/9/2011

ΝΕΣΤΕΡΟΒΙΤΣ ΠΑΠ


















Έπαιξε μόλις ένα χρόνο στον Ολυμπιακό, αλλά ο επαγγελματισμός του και η σπουδαία προσωπικότητα του, τον κατέστησαν ως έναν από τους πλέον αγαπητούς ξένους όλων των εποχών. Πλέον ο Ράντοσλαβ Νεστέροβιτς έχει τον άτυπο ρόλο του συμβούλου της Εθνικής Σλοβενίας, την οποία φυσικά έχει ακολουθήσει στο Βίλνιους, οπού παίρνει μέρος στη δεύτερη φάση του Ευρωμπάσκετ. Ο Ράσο μένει στο ξενοδοχείο των αποστολών και φυσικά είχε πολλά να πει με το αγαπημένο του παιδί Κώστα Παπανικολάου, όταν τον είδε στο λόμπι του «Μεριντιέν» το πρωί της Τετάρτης. Παράλληλα ο 35χρονος γίγαντας αφιέρωσε και λίγο χρόνο στο «olympiacos24.gr» εκφράζοντας την απογοήτευση για τον τρόπο με τον οποίο τελείωσε η σεζόν, αλλά και την χαρά του που φόρεσε για ένα χρόνο την ερυθρόλευκη φανέλα. ««Ναι είμαι στενοχωρημένος γιατί δεν έπαιξα ως το τέλος και δεν κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Έτσι είναι λογικό να έχω ένα πικρό συναίσθημα, να υπάρχει στενοχώρια. Από την άλλη, όμως, απόλαυσα κάθε στιγμή της θητείας μου στον Ολυμπιακό».

-Έστω κι αν έπαιξες μόλις μια σεζόν στον Ολυμπιακό ήταν ξεχωριστή για σένα;
«Σίγουρα για όλα όσα έζησα. Βέβαια θα μπορούσα να ήταν πολύ πιο ξεχωριστή, αν είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα, αλλά ότι έγινε, έγινε. Είμαι πολύ χαρούμενος που ήμουν μέρος μιας τόσο σπουδαίας ομάδας, με τόσο μεγάλη ιστορία. Θα υποστηρίζω για πάντα τον Ολυμπιακό, ότι κι αν συμβεί».
-Σου κάνει εντύπωση που ενώ έπαιξες μόλις ένα χρόνο, εκτιμήθηκες όσο λίγοι ξένοι στον Ολυμπιακό;
«Κοίταξε, ποτέ δεν είχα εχθρούς. Πάντοτε προσπαθούσα να είμαι απλός και καλός με όλους. Αν είσαι καλός με όλους, τότε και οι άλλοι θα είναι καλοί με εσένα. Σίγουρα μου άρεσε πολύ ο τρόπος που με αντιμετώπιζαν και γενικότερα η ζωή στην Ελλάδα. Σίγουρα τώρα που αποσύρθηκα θα την επισκέπτομαι ακόμα πιο συχνά».
-Θα ήθελες να δουλέψεις στον Ολυμπιακό; Για παράδειγμα στο πόστο του τζένεραλ μάνατζερ;
 
«Ίσως. Αλλά δεν ξέρω αν αυτή η δουλειά θα μου πήγαινε. Αυτό έχει να κάνει με τους προπονητές και τη διοίκηση. Βέβαια θα ήταν μεγάλη μου χαρά να δουλέψω για μια τόσο σπουδαία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό, ανεξαρτήτως της θέσης που θα είχα».
-Το μήνυμα σου για τη νέα σεζόν στον Ολυμπιακό;
«Ελπίζω οι φίλαθλοι να έρθουν σε μεγαλύτερη νούμερα απ' ότι την περσινή σεζόν στο ΣΕΦ। Διότι αυτοί αποτελούν ένα μεγάλος μέρος του Ολυμπιακού. Αν πάνε περισσότεροι, η ομάδα θα είναι πιο δυνατή».
www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου