Την δική του απάντηση στην ανακοίνωση του Ολυμπιακού για το θέμα της μεταγραφής του Ανδρέα Μιράλη έδωσε ο Παναγιώτης Παππής. Ο πρόεδρος της Χίου μιλώντας στην παρουσίαση της νέας ομάδας είπε πολλά και περιέγραψε πως έγιναν τα πράγματα στην μεταγραφή.

«Δε θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν σύλλογο. Είμαι όμως υποχρεωμένος να πω κάποιες αλήθειες. Με τον Μιράλη είχαμε συμφωνήσει από τον Ιούνιο στο σπίτι μου. Πριν δηλαδή υπάρξει η διοίκηση Κουντούρη στον Ολυμπιακό. Στις 2 Αυγούστου σε εστιατόριο της Κηφισιάς βρεθήκαμε με τον πρόεδρο του Πανιωνίου κ. Βεντούρη, ο οποίος μου είπε ότι θέλει η ομάδα του να είναι ανταγωνιστική και θα κρατήσει τον παίκτη.

Αν δεν το κατορθώσει τότε η Χίος θα έχει τον πρώτο λόγο. Ακολούθησε μπαράζ δημοσιευμάτων ότι ο Μιράλης συμφώνησε με τον Ολυμπιακό. Στις 25 Αυγούστου κάναμε γνωστό ότι αποσύρουμε την προσφορά και πράγματι εκείνο το μεσημέρι πήρα τηλέφωνο τον κ. Κουντούρη και του το είπα. Το ίδιο απόγευμα με πήρε τηλέφωνο ο κ. Τομάζος, ο αντιπρόεδρος του Ομίλου  και μου είπε ότι ο Πανιώνιος δίνει τον παίκτη στη Χίο αρκεί να συμφωνήσουμε στα ανταλλάγματα. Του είπα ότι έχουμε αποσυρθεί και μου συνέστησε να επανεξετάσουμε τη στάση μας. Μίλησα αμέσως με τον κ. Κουντούρη, του είπα τι συμβαίνει και μου είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου σε 5 λεπτά. Αυτό δεν έγινε ποτέ», είπε ο πρόεδρος της Χίου ως απάντηση στην προ ημερών ανακοίνωση του Ολυμπιακού ότι παίζει διπλό ρόλο οπαδού του Ολυμπιακού και προέδρου της Χίου.

Ο Παναγιώτης Παππής τόνισε πάντως ότι: «Έχω 4 διαρκείας στο Καραϊσκάκη αλλά θα πηγαίνω απέναντι και όχι στα VIP γιατί δε θέλω να βλέπω ανθρώπους που έριξαν χολή» ενώ παραδέχθηκε ότι: «Το μεγαλύτερο λάθος μου είναι ότι συναίνεσα στη μεταγραφή του Γιάννη Φουντούλη στον Ολυμπιακό». Όσο αφορά την ανακοίνωση του Ολυμπιακού σημείωσε:  «Δεν περίμενα τέτοια ανακοίνωση από τον Ολυμπιακό. Ο κ. Κουντούρης δεν πιστεύω ότι φταίει αλλά άνθρωποι που βρίσκονται στο σύλλογο. Είναι γεγονός πάντως ότι ο Ολυμπιακός πήγε να μας πετάξει εκτός Ευρώπης (σ.σ. αν δήλωνε συμμετοχή στο Euro Cup)».

*Από τον Ολυμπιακό δεν θέλουν να απαντήσουν και εμμένουν στην ανακοίνωση τους η οποία ενημέρωσε τον κόσμο του συλλόγου ενώ τονίζουν πως η Χίος προκάλεσε με την «εχθρική» της ανακοίνωση το βράδυ της μεταγραφής.