ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Μέλμπεργκ: "Να πάμε τελικό στο Europa"

Μέλμπεργκ: "Να πάμε τελικό στο Europa"

O Mέλμπεργκ σε δηλώσεις του τόνισε πως οι βλέψεις του με τον Ολυμπιακό είναι να φτάσει έως και στον τελικό του Europa, ενώ επεσήμανε πως στο Champions League η ομάδα τα πήγε περίφημα.
Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Real News", ο Σουηδός κεντρικός αμυντικός του Ολυμπιακού, Όλοφ Μέλμπεργκ, τόνισε πως οι βλέψεις του με τους ερυθρόλευκους φτάνουν έως και τον τελικό του Europa League. Παράλληλα, επεσήμανε πως οι Πειραιώτες τα πήγαν περίφημα στο Champions League, ενώ υπογράμμισε πως ανοιχτός για συζήτηση με την διοίκηση για την ανανέωση του συμβολαίου του.
Ποιο ήταν το βασικό συναίσθημα μετά το ματς με την Άρσεναλ; Θυμός, απογοήτευση ή κάτι άλλο;

"Ήταν περίεργο γιατί με το που τελείωσε το ματς δεν είχα επιβεβαιώσει τι είχε συμβεί. Τη μία στιγμή υπήρχε... έκρηξη χαράς στον κόσμο και την άλλη ησυχία στην κερκίδα. Όταν το επιβεβαίωσαμε  100% δεν ήξερα τι να πιστέψω. Υπήρχε απογοήτευση για τον τρόπο που μείναμε έξω. Τα πήγαμε περίφημα φέτος στο Champions League και το αξίζαμε. Ήμασταν καλύτεροι σε όλα τα ματς που δώσαμε από τους αντιπάλους μας, με εξαίρεση ίσως το πρώτο με την Μαρσέιγ στο Καραϊσκάκη, όπου μπορούσαμε όμως να πάρουμε τουλάχιστον την ισοπαλία".

Το θεωρείς άδικο αυτό που συνέβη;

"Ναι, συμβαίνει συχνά. Είναι μικρές οι διαφορές μεταξύ της επιτυχίας και της αποτυχίας. Κάναμε σπουδαία ματς αλλά δεν προκριθήκαμε. Μου έχει συμβεί με τη Σουηδία. Αυτό είναι το ποδόσφαιρο και μπορείς να πεις ότι αυτό είναι μέρος της ομορφιάς του".

Περίμενες ότι θα είστε τόσο καλοί φέτος στο Champions League; Mήπως αισθάνθηκες έκπληξη από τους ίδιους τους εαυτούς σας;

"Καταρχήν, ξέραμε ότι θα ήταν δύσκολα για μας. Υπήρξε μεγάλο κενό από το τέλος των επίσημων αγώνων μας για πέρυσι και την έναρξη των φετινών. Όμως τα πήγαμε καλά, στην προετοιμασία δουλέψαμε καλά. Ποτέ όμως σε φιλικά δεν προετοιμάζεσαι σωστά για τα επίσημα. Μας έλειψαν ένα- δύο επίσημα ματς πριν το ματς με τη Μαρσέιγ".

Το Europa League είναι μία ευκαιρία διάκρισης για εσάς;

"Πραγματικά δεν ξέρω, θα είναι σίγουρα μια νέα εμπειρία. Θα δούμε τον Φεβρουάριο. Υπάρχει σίγουρα διαφορετικό συναίσθημα. Θέλουμε να πάμε μακριά στο Europa, καταρχήν να αποκλείσουμε τον πρώτο μας αντίπαλο, τη Ρουμπίν, και ελπίζουμε πως θα ξεχάσουμε το Champions League".

Όταν λες μακριά τι εννοείς;

"Προσωπικά όταν λέω να πάμε μακριά, εννοώ στα ημιτελικά και στον τελικό. Αυτό για μένα είναι το μακριά στο Europa League".

Για μερικούς, το μακριά μπορεί να είναι τα προημιτελικά.

"Είμαστε ήδη στους "32"... Όπως και να έχει, προφανώς δεν θα είναι εύκολο. Υπάρχουν τεράστιοι σύλλογοι στο Europa και νομίζω πως οι διαφορές με το Champions League δεν θα είναι μεγάλες. Είμαι σίγουρος πως θα έχουμε δύσκολα ματς".

Για τη Ρουμπίν τι ξέρεις;

"Την Ρούμπιν για να πω την αλήθεια δεν την γνωρίζω, θα μάθω περισσότερα στη συνέχεια, όταν πλησιάζουν τα ματς. Ξέρω μερικούς παίκτες, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα γιατί ειδικά στην έδρα τους θα είναι δύσκολα για μας".

Αν έπρεπε να διαλέξεις μεταξύ ενός τελικού Europa League και του πρωταθλήματος φέτος, τι θα διάλεγες;

"Δύκολο... Σίγουρα καταλαβαίνω απόλυτα ότι το πρωτάθλημα είναι κάτι πάρα πολύ σημαντικό για μας. Συνεπώς το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό να απαντήσω, είναι το πρωτάθλημα. Μας δίνει την ευκαιρία να πάμε και του χρόνου στο Champions League. Προφανώς όμως παίζει ρόλο και η διαδρομή που θα ακολουθήσεις.

Αν αν για παράδειγμα στην πορεία αποκλείσουμε την Μάντσεστερ Σίτι και την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (γελάει) τότε μάλλον θα πρέπει διαλέξω τον τελικό του Europa League. Θα προκαλούσαμε τεράστια κουβέντα, θα είχε μεγάλη απήχηση σε όλη την Ευρώπη το επίτευγμά μας. Και αυτό είναι σημαντικό για το σύλλογο.

Οι φετινές μας εμφανίσεις στην Ευρώπη συζητήθηκαν. Συμπαίκτες μου από την Εθνική Σουηδίας και δημοσιογράφοι μου τηλεφωνούσαν και μου έλεγαν: Σε πόσο σπουδαία ομάδα παίζεις! Δεν βλέπουν το ελληνικό πρωτάθλημα και τους έκανε εντύπωση πως παίξαμε στο Λονδίνο, στη Μασσαλία και στη Γερμανία".


Ποια είναι η γνώμη σου για τον Παναθηναϊκό ως τώρα;

"Δεν έχω δει πολλά παιχνίδια του Παναθηναϊκού φέτος, η πιο καθαρή εικόνα μου είναι από το μεταξύ μας παιχνίδι. Σίγουρα το ότι κερδίζουν και μένουν κοντά μας είναι σημαντικό. Νίκησαν ΠΑΟΚ και ΑΕΚ, ενώ παλιότερα έχαναν βαθμούς από τις λεγόμενες μικρές ομάδες, κάτι που δεν κάνει φέτος στον ίδιο βαθμό. Τα ντέρμπι φαίνεται ότι θα έχουν πολύ μεγάλη σημασία φέτος".

Ποια είναι η γνώμη σου για τον Ίσακσον, του έχεις πει κάτι για τον Ολυμπιακό;

"Για να πω την αλήθεια δεν έχω μιλήσει μαζί του εδώ και καιρό. Προφανώς είναι καλός τερματοφύλακας. Τα έχει πάει πολύ καλά στην Εθνική τα τελευταία 2 χρόνια ειδικά, και στα προκριματικά ήταν ένας από τους καλύτερους παίκτες μας. Έχει εμπειρία, είναι καλός τερματοφύλακας. Εφόσον η εμπειρία μου εδώ είναι πολύ θετική, αν με ρωτήσει θα του έλεγα το ίδιο. Ότι αν είχε την ευκαιρία, θα ερχόταν σε έναν πραγματικά μεγάλο σύλλογο".

Ποιο είναι το κίνητρο του Μέλμπεργκ κάθε πρωί; Πως μπορεί να έχει ακόμα πολύ κέφι ένας παίκτης που έχει κλείσει τα 34 του χρόνια;

"Το κίνητρό μου είναι να παίζω ποδόσφαιρο. Το απολαμβάνω. Πλέον δεν έχω στόχους να πάω σε εκείνη την ομάδα ή εκείνο το πρωτάθλημα. Θέλω μόνο να είμαι στον Ολυμπιακό και την Εθνική μου και να παίζω καλά. Έτσι είμαι γεμάτος και απολαμβάνω όσα ζω. Όταν είσαι νεότερος είναι δύσκολο να το κάνεις αυτό, γιατί πρέπει συνέχεια να αποδεικνύεις πράγματα στον εαυτό σου, στον εκάστοτε προπονητή σου, στον σύλλογό σου ή την Εθνική και τον κόσμο. Εγώ κάνω απλά το καλύτερο που μπορώ για την ομάδα, τους συμπαίκτες μου και τον κόσμο. Είμαι αρκετά τυχερός που παίζω σε έναν μεγάλο σύλλογο σαν τον Ολυμπιακό, με σπουδαίους οπαδούς και θέληση για νίκες και τίτλους συνεχώς.

Έχω παίξει στην Γιουβέντους, χρόνια στην Άστον Βίλα, στην Εθνική μου ομάδα. Συνεπώς δεν έχω κάτι άλλο να ζητήσω πλέον, έχω όλα αυτά πίσω μου και αισθάνομαι ευτυχισμένος απολαμβάνοντας το ποδόσφαιρο σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο κερδίζοντας τίτλους και παίζοντας στο Champions League.Όταν μιλάω με νεαρούς παίκτες προσπαθώ να τους δώσω να καταλάβουν πόσο τυχεροί είναι. Είναι ωραίο το συναίσθημα να ξέρεις ότι έκανες το καλύτερο που μπορούσες, ακόμη κι αν δεν έκανες το καλύτερό σου ματς, ή αν έκανες λάθη.

Να αφήνεις τα πάντα για 90' και να δίνεις το 100% κάθε φορά. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν είναι εύκολο για τους νεότερους, όπως δεν ήταν και για μένα, με όλους τους σκάουτερ να τους παρακολουθούν, να τους λένε για ομαδες και διάφορα άλλα. Εγώ δεν τα έχω αυτά πια".

Έχεις δηλώσεις παλαιότερα ότι θα ήθελες να κλείσεις την καριέρα σου στον Ολυμπιακό...

"Προσπαθώ να απολαύσω κάθε στιγμή, και η στιγμή είναι με τον Ολυμπιακό. Το τέλος της καριέρας μου φτάνει, αν και δεν ξέρω πότε ακριβώς θα είναι αυτό. Αν θέλουν να μιλήσουμε για να νέο συμβόλαιο, και γίνει πρόταση, τότε θα σημαίνει πως έχω κάνει κάτι καλό εδώ. Μόνο χαρούμενος μπορώ να είμαι γι' αυτό. Φυσικά και είμαι ανοιχτός σε συζητήσεις, ωστόσο για την ώρα θέλω να το απολαύσω και να ζήσω το ευρωπαϊκό του καλοκαιριού. Μετά θα πάρω τα πράγματα όπως έρχονται".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου