ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

Σνάιντερ: «Επέστρεψα και είμαι καλά»

Σνάιντερ: «Επέστρεψα και είμαι καλά»

26/4/2012
Σνάιντερ: «Επέστρεψα και είμαι καλά»

Χαρούμενος παρουσιάστηκε ο Γουέλσεϊ Σνάιντερ μετά τη νίκη της Ίντερ κόντρα στην Ουντινέζε (3-1), καθώς ο ίδιος σκόραρε τα δύο από τα τρία τέρματα των «νερατζούροι». Ο 27χρονος μέσος επέστρεψε από τραυματισμό και όπως δήλωσε βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση.

«Είναι υπέροχο το συναίσθημα να είσαι ξανά σημαντικός για την Ίντερ. Αυτή τη φορά αποφάσισα να επιστρέψω όταν θα είχα αναρρώσει πλήρως από τον τραυματισμό μου. Πάντα θέλεις να επιστρέψεις πιο γρήγορα, αλλά αυτό δεν λειτουργεί. Τώρα, επέστρεψα και είμαι σε καλή κατάσταση», ανέφερε ο Σνάιντερ, ο οποίος στη συνέχεια αναφέρθηκε στην προσπάθεια των «νερατζούροι».

«Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι θα είναι δύσκολο να αναρριχηθούμε στην τρίτη θέση, καθώς έχουμε να παίξουμε κόντρα στην Μίλαν και τη Λάτσιο, όμως εμείς θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να ικανοποιήσουμε τον στόχο μας», συμπλήρωσε ο 27χρονος Ολλανδός.

Η Ίντερ βρίσκεται στην πέμπτη θέση του πρωταθλήματος, απέχοντας τρεις βαθμούς από την τρίτη θέση, η οποία δίνει το εισιτήριο για τα προκριματικά του Champions League.

www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου