ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

«Στόχος μου τα 200 γκολ» (video)

«Στόχος μου τα 200 γκολ» (video)

01/02/2013

«Στόχος μου τα 200 γκολ» (video+pics)
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στο «Athens Metro Mall», ο Ραφίκ Τζιμπούρ βραβεύτηκε από τη χορηγό εταιρία του Ολυμπιακού Vodafone, υπέγραψε αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με τους θαυμαστές του, αλλά μίλησε και στα ΜΜΕ.
Συγκεκριμένα ο γκολτζής των νταμπλούχων δήλωσε αρχικά: «Είμαι πολύ χαρούμενος που συμπλήρωσα 100 γκολ στο ελληνικό πρωτάθλημα, και εύχομαι και ελπίζω να είμαι υγιείς και να καταφέρω να φτάσω και τα 200». Στη συνέχεια ρωτήθηκε για το μπέρδεμα που έχει προκύψει με τα φορολογικά του και εξήγησε: «Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, να μην ανησυχεί ο κόσμος, πρόκειται για μία παρεξήγηση και πολύ σύντομα όλα θα λυθούν».
Μιλώντας για το ματς με τον Ατρόμητο τόνισε: «Είναι αρκετά δύσκολο παιχνίδι, πρέπει να προσέξουμε για να πάρουμε τη νίκη», και αναφορικά με την ανανέωση του συμβολαίου του στον Ολυμπιακό δήλωσε: «Είναι γνωστό ότι ήθελα να μείνω. Το είχα πει πολλές φορές και το έλεγα συνέχεια. Στόχος μου ήταν να ανανεώσω. Το έλεγα με δηλώσεις μου, το έλεγα στις κάμερες και τελικά αυτό έγινε. Είμαι χαρούμενος».
Δείτε το video:

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου