ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Μετά το Μουντιάλ τέλος η Εθνική για Σάντος

Μετά το Μουντιάλ τέλος η Εθνική για Σάντος

29/01/2013

Μετά το Μουντιάλ τέλος η Εθνική για Σάντος
Μιλώντας σε εκπομπή συνδρομητικού καναλιού ο 59χρονος Ομοσπονδιακός προπονητής Φερνάντο Σάντος τόνισε ότι του έχει λείψει πολύ η καθημερινότητα ενός συλλόγου και αισθάνεται έτοιμος να επιστρέψει σε αυτού του είδους την καθημερινή επαγγελματική ενασχόληση, με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα έχει δεχθεί σχετική πρόταση.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Σάντος:
Για τον λόγο που αποφάσισε να παραμείνει στον «γαλανόλευκο» πάγκο:
«Στην Ελλάδα έμεινα για άλλα δύο χρόνια με απόφαση καρδιάς και όχι λογικής. Ήταν τόσο έντονο αυτό που μου "έλεγε" η καρδιά μου που τελικά πείστηκα, παρ' ότι ομολογουμένως ήταν μια δύσκολη απόφαση. Ήταν μια καθαρά συναισθηματική απόφαση. Τη στιγμή που έφυγα από τον ΠΑΟΚ, το έκανα γιατί είχα κουραστεί τόσα χρόνια σε καθημερινή βάση στους πάγκους και χρειαζόμουν ένα διάλειμμα από αυτή την τριβή.

Πλέον θεωρώ ότι είμαι έτοιμος να δουλέψω σε έναν σύλλογο. Είναι πολύ σημαντική για μένα η παρουσία μου στην Εθνική Ελλάδας, με την οποία έχω ζήσει και εξακολουθώ να ζω μεγάλες στιγμές. Ωστόσο δεν μπορώ να περνάω τόσους μήνες χωρίς καθημερινή δουλειά. Δεν μπορώ να κάθομαι σπίτι συνεχώς, χωρίς να δουλεύω. Θα ήθελα να επιστρέψω στην καθημερινότητα ενός συλλόγου, μου έχει λείψει
».

Για το ελληνικό πρωτάθλημα, ο ομοσπονδιακός τεχνικός τόνισε:
«Ο Ολυμπιακός είναι φέτος η καλύτερη ομάδα και δίκαια κατακτά το πρωτάθλημα. Δικαιολογεί τον τίτλο του απόλυτου φαβορί που είχε από την έναρξη της σεζόν».

Για την απομάκρυνση του Λεονάρντο Ζαρντίμ από τον «ερυθρόλευκο» πάγκο ανέφερε:
«Στη χώρα μου ακούστηκε λίγο παράξενο το γεγονός ότι απολύθηκε, ενώ είχε φέρει αυτά τα αποτελέσματα, όμως αυτό που πιστεύω ότι τού συνέβη είναι το γεγονός ότι δεν προσαρμόστηκε στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του Ολυμπιακού, δεν κατάφερε δηλαδή να μπει απόλυτα στο πνεύμα και την κουλτούρα του συλλόγου».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου