ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Euroleague:Αφιέρωμα στον Πρίντεζη (video)

Euroleague:Αφιέρωμα στον Πρίντεζη (video)

 22/04/2014

Αφιέρωμα Ευρωλίγκας στον Πρίντεζη (video)

O Γιώργος Πρίντεζης είναι ένας... ιδιαίτερος παίκτης από κάθε άποψη για το Ευρωπαικό μπάσκετ. Πρώτα απ’ όλα είναι ο πιο «παλιός» του Ολυμπιακού αφού ήρθε στο Λιμάνι το 2000 και ανδρώθηκε στην ομάδα. Δεύτερον έχει παράδοση στο να πετυχαίνει κρίσιμα καλάθια, ενώ μέσα σ’ όλα έχει υπάρξει επιλογή και στο ντραφτ του ΝΒΑ.
Για όλα αυτά ο... υπαρχηγός του Ολυμπιακού μίλησε στην ιστοσελίδα της Ευρωλίγκας.
Πρώτα απ’ όλα για τον περίεργο τρόπο που πετά την μπάλα στο αντίπαλο καλάθι με το ένα χέρι. «Ίσως ο κόσμος να θυμάται το καλάθι στον τελικό του 2012, διότι ήταν το τελευταίο σουτ στην Κωνσταντινούπολη, αυτό που διαμόρφωσε το αποτέλεσμα στον τελικό», δηλώνει και περιγράφει το σουτ του. «Είναι κάτι σαν floater, αλλά ίσως ο τρόπος με τον οποίον το κάνω, να είναι λίγο διαφορετικός. Απ' όταν ήμουν μικρός σκόραρα κατ' αυτόν τον τρόπο, το δούλεψα πολύ και νιώθω πολύ άνετα όταν σουτάρω έτσι. Ίσως να είναι η αγαπημένη μου κίνηση και για αυτό συνεχίζω και την κάνω». 
Το σακάκι και το ποδήλατο
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην μέρα του ντραφτ του ΝΒΑ το 2007 στη Νέα Υόρκη.
«Ήμουν πολύ νέος και ήταν η πρώτη φορά που ταξίδευα εκτός Ευρώπης. Κανείς δεν μου είπε ότι στο ντραφτ πρέπει να βάλω σακάκι, να φορέσω τα καλά μου. Μία ώρα πριν τη διαδικασία, κάποιος μου είπε "πού νομίζεις πως πας έτσι; Πού νομίζεις ότι βρίσκεσαι;". Είχα 20 λεπτά να βρω σακάκι, στη Νέα Υόρκη και να φτάσω στο χώρο του ντραφτ. Πήρα ένα ποδήλατο από αυτά που οδηγούν οι Κινέζοι και ήμουν με το σακάκι στο χέρι, ενώ όλοι οι άλλοι έρχονταν με λιμουζίνες και άλλα τεράστια αυτοκίνητα».

«Πάντα δούλευα σκληρά»
Ο Πρίντεζης στα πρώτα χρόνια της καριέρας του κινδύνευσε να εξελιχθεί σε χαμένο ταλέντο, αλλά χάρη στην σκληρή δουλειά έγινε ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους μπασκετμπολίστες. «Ποτέ δεν ήμουν ιδιαίτερα ταλαντούχος παίκτης. Πάντα έπρεπε να δουλεύω πολύ σκληρά. Για παράδειγμα, δεν σταματώ τα καλοκαίρι, ούτε πηγαίνω διακοπές. Προσπαθώ κάθε χρόνο να κερδίζω τη θέση μου στο ρόστερ. Απ' όταν ήμουν μικρός έπαιζα σε μια πολύ μεγάλη ομάδα, όπως είναι ο Ολυμπιακός.
Οπότε κάθε χρόνο είχα άλλους παίκτες μπροστά μου και έπρεπε να προσπαθώ σκληρά για να κερδίζω το σεβασμό των προπονητών μου και τη θέση στο ρόστερ. Ενδεχομένως να χρειάστηκε να δουλεύω διπλάσια από ό,τι όλοι οι άλλοι. Να βλέπω τις αδυναμίες μου και να προσπαθώ να τις βελτιώνω, όπως και να κάνω 100% ό,τι μου έλεγαν πως χρειάζεται να κάνω, ώστε να παίζω στο ύψιστο επίπεδο». 
Όσο για το μυστικό της επιτυχίας του Ολυμπιακού; «Πάντα είναι σημαντικό για κάθε ομάδα να 'χει πολλούς γηγενείς. Τις άσχημες στιγμές, είμαστε όλοι μαζί και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Έχουμε καλύτερο ομαδικό πνεύμα». 



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου