«Συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε»
26/06/2014
Με σύνθημα «συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε» παρουσιάστηκε η καμπάνια
για τα εισιτήρια διαρκείας του Ολυμπιακού εν όψει της νέας σεζόν. Στα
ίδια επίπεδα με πέρυσι οι τιμές και ειδικές προσφορές.
Ο Γιάννης Βρέντζος και ο Κώστας Καραπαππάς έθεσαν ως στόχο «ένα γεμάτο Καραϊσκάκη τη νέα σεζόν» κατά την παρουσίαση της σχετικής καμπάνιας με σύνθημα «συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε».
Ο διευθύνων σύμβουλος και ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ, εξήγησαν τις διαφοροποιήσεις συγκριτικά με την περσινή σεζόν.
Αναφέρθηκαν στον διαχωρισμό των VIP σε δύο κατηγορίες, την οικογενειακή κερκίδα και το «σύστημα πίστης» για τους κατόχους διαρκείας, καθώς όσοι δώσουν το «παρών» σε όλα τα παιχνίδια της σεζόν, θα μπουν στην κλήρωση για εισιτήριο διαρκείας της μεθεπόμενης περιόδου.
Αναλυτικά, η ανακοίνωση:
"Τα εισιτήρια διαρκείας για τη σεζόν 2014-2015 παρουσίασε την Τετάρτη στο «Γ. Καραϊσκάκης» η ΠΑΕ Ολυμπιακός.
Τα νέα εισιτήρια διατίθενται στις ήδη, από πέρυσι, μειωμένες τιμές, ενώ υπάρχουν σημαντικές καινοτομίες και μοναδικά προνόμια για τους πιστούς φιλάθλους της ομάδας μας που τη στηρίζουν σε κάθε της προσπάθεια!
Ο Διευθυντής Επικοινωνίας, κ. Κώστας Καραπαπάς, καλωσόρισε τους παρευρισκομένους κι αμέσως έδωσε τον λόγο στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΠΑΕ, κ. Γιάννη Βρέντζο, ο οποίος από την πλευρά του στάθηκε στους βασικούς πυλώνες, επάνω στους οποίους στηρίζεται η καμπάνια των εφετινών εισιτηρίων διαρκείας του Θρύλου μας!
Μίλησε, αρχικά, για «ΓΕΜΑΤΟ ΓΗΠΕΔΟ». Τον άξονα γύρω από τον οποίο κινούνται όλες οι ενέργειες στις οποίες προβαίνει η ΠΑΕ Ολυμπιακός. «Έχουμε πει πολλές φορές ότι οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας είναι για εμάς το σημαντικότερο κομμάτι των φιλάθλων του Ολυμπιακού, οι άνθρωποι που κάθε χρόνο δηλώνουν ότι βρίσκονται δίπλα στην ομάδα», εξήγησε και συνέχισε: «Το γεμάτο γήπεδο που ονειρευόμαστε, είναι ο βασικός λόγος για τον οποίο διαθέτουμε εισιτήρια διαρκείας για όλα τα πορτοφόλια».
Στάθηκε, στη συνέχεια, στο κομμάτι μιας εξέδρας γεμάτης με παιδιά, κάτι το οποίο απασχολεί έντονα την ΠΑΕ. «Με τα νέα οικονομικά παιδικά εισιτήρια διαρκείας, δίνουμε τη δυνατότητα στους γονείς να φέρουν τα παιδιά τους στο γήπεδο και να γαλουχήσουμε, έτσι, μέσα από την παρουσία τους στο γήπεδο μας, τη νέα γενιά Ολυμπιακών»! Πρόσθεσε, δε, πως «είναι ένα πάγιο αίτημα των κατόχων εισιτηρίων διαρκείας να μπορούν να φέρνουν τα παιδιά τους στο γήπεδο. Γι’ αυτό θεωρούμε ότι φτιάχνοντας ένα ειδικό πακέτο, θα είναι πιο εφικτό να συμβεί αυτό εύκολα».
Το πρόγραμμα LOYALTY, στο οποίο αναφέρθηκε ο κ. Βρέντζος, ακολούθως, αφορά στην επιβράβευση των πλέον πιστών (από όλους τους πιστούς) φιλάθλων του Θρύλου μας! «Θέλουμε να επιβραβεύσουμε τους πιστούς φιλάθλους του Ολυμπιακού. Θα υπάρχει για πρώτη φορά φέτος ένα πρόγραμμα επιβράβευσης των πιστών κατόχων διαρκείας», εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ, αναφερόμενος στη διατήρηση χαμηλών τιμών στα εισιτήρια διαρκείας, προσθέτοντας παράλληλα μία σειρά βασικών και σημαντικών προνομίων, μέσω ενός δικτύου παροχών! Έτσι, το εισιτήριο διαρκείας αποκτά ακόμη ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΑ, κάτι που αποτελεί το αμέσως επόμενο κομμάτι στο οποίο στάθηκε ο κ. Γιάννης Βρέντζος!
Καταλήγοντας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, εξήγησε την ανάγκη που νιώθουν όλοι στην ομάδα, να μετατρέψουν την παρουσία του φιλάθλου στο γήπεδο, σε μία ακόμη πιο ιδιαίτερη εμπειρία! «Αναβαθμίζουμε συνολικά αυτό που λέγεται “γηπεδική εμπειρία”. Πλέον θέλουμε η παρακολούθηση ενός αγώνα του Ολυμπιακού να μην περιορίζεται μόνο στα 90 λεπτά που διαρκεί ένα ματς, αλλά να είναι μία ολοκληρωμένη εμπειρία κατάλληλη για όλη την οικογένεια», επεσήμανε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, ο κ. Καραπαπάς παρουσίασε αναλυτικά τα νέα εισιτήρια διαρκείας, τα οποία θα περιλαμβάνουν όπως κάθε χρόνο όλους τους εντός έδρας αγώνες του πρωταθλήματος, του Κυπέλλου, των ευρωπαϊκών αγώνων, τα φιλικά και τη φιέστα «κάτι οποίο είναι ευχή όλων μας με την έναρξη κάθε περιόδου», είπε χαρακτηριστικά!
Παράλληλα, τόνισε ότι κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να προσφέρει το ποσό που επιθυμεί κατά την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας του, ενισχύοντας την προσπάθεια του Ολυμπιακού να βοηθήσει τη UNICEF για τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.
Παράλληλα, τόνισε ότι κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να προσφέρει το ποσό που επιθυμεί κατά την αγορά του εισιτηρίου διαρκείας του, ενισχύοντας την προσπάθεια του Ολυμπιακού να βοηθήσει τη UNICEF για τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο".
ALEX WEB RADIO/TV
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου