ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Δηλώσεις και highlights από το Motegi (video)



Δηλώσεις και highlights από το Motegi

Ο Dani Pedrosa, ο νικητής του αγώνα στο Motegi, δήλωσε σχετικά με τη νίκη του, που ήταν η πρώτη της Repsol Honda σε αυτή την πίστα: «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη, για την ομάδα που δούλεψε τόσο καλά, για το HRC, γιατί αυτή είναι η πρώτη νίκη στο Motegi για τη Repsol Honda Team και για τον εαυτό μου, γιατί είναι η πρώτη φορά που κερδίζω εδώ, αγωνιζόμενος στο Moto GP, αφού το έχω κάνει στα 125 cc και 250 cc. Ο αγώνας ήταν παράξενος στην αρχή με τον Stoner και τον Dovi να είναι πραγματικά γρήγοροι στους πρώτους γύρους, ξέφυγαν και μετά ο Casey (Stoner) είχε κάποιο πρόβλημα και ο Andrea (Dovizioso) δέχτηκε ποινή διέλευσης για την άκυρη εκκίνησή του. Ήμουν μόνος μπροστά με τον Lorenzo κοντά, αλλά προσπάθησα να βάλω το κεφάλι κάτω και να πιέσω σε κάθε γύρο για να κάνω διαφορά. Είμαι χαρούμενος, γιατί σε αυτή την πίστα είχε μία μίξη από καλά και κακά αποτελέσματα και κάποιους άσχημους τραυματισμούς, έτσι το να επιστρέφω ένα χρόνο μετά και να κερδίζω στο Moto GP είναι φανταστικό.»
Ο 2ος στον αγώνα του Motegi και 2ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, Jorge Lorenzo, δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα στο motogp.com: «Δεν περίμενα έναν τόσο παράξενο αγώνα, ο Casey (Stoner) να χάνει τη γραμμή του και ο Dovi να δέχεται ποινή διέλευσης. Σκέφτηκα πως ήταν δυνατό να παλέψω με τον Dani (Pedrosa), αλλά γινόταν όλο και καλύτερος, νομίζω πως ήταν εμπνευσμένος σήμερα και σε πολύ υψηλό επίπεδο οδήγησης. Αποφάσισε να κερδίσει και δεν μπορούσα να τον ακολουθήσω. Το να κερδίσω τώρα είναι σχεδόν αδύνατο, ίσως υπάρχει κάποια μικρή πιθανότητα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου, που δούλεψαν τόσο σκληρά αυτό το σαββατοκύριακο για να φτιάξουν μία πολύ ανταγωνιστική μοτοσικλέτα και ένα ευχαριστώ σε όλους τους Ιάπωνες οπαδούς, που ήρθαν να μας υποστηρίξουν.»
Πολλοί αναβάτες στάθηκαν άτυχοι στο Motegi, ίσως ο πιο άτυχος από αυτούς να ήταν ο Alvaro Bautista. Ο Ισπανός έπεσε ενώ ήταν 4ος και σε εντελώς ακατάλληλη χρονικά συγκυρία, υπό το βλέμμα του αφεντικού της Suzuki, που θα αποφασίσει το μέλλον της ιαπωνικής εταιρείας στο πρωτάθλημα του Moto GP. Ο Bautista είπε: «Αυτό σίγουρα δεν ήταν το αποτέλεσμα που περιμέναμε σήμερα! Διάλεξα το μαλακότερο πίσω ελαστικό για τον αγώνα, γιατί οι συνθήκες σήμερα ήταν πιο ψυχρές σε σχέση με χθες και γιατί στους πρώτους γύρους έπρεπε να είμαι όσο το δυνατόν ταχύτερος. Δεν είχα καλή εκκίνηση γιατί μερικοί αναβάτες ξεκίνησαν πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα και μπερδεύτηκα λίγο από αυτούς και όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα άργησα λίγο. Υπήρξε μία πτώση στη 2η στροφή και μετά πλασαρίστηκα σε καλή θέση. Μερικούς γύρους αργότερα κάποιοι αναβάτες μπήκαν στα pit, γιατί έκαναν άκυρη εκκίνηση και εγώ τότε ήμουν 3ος, αλλά ήξερα πως αυτή δεν ήταν η πραγματική μου θέση! Όταν ο Casey (Stoner) με πέρασε και είδα ποια ήταν η απόσταση από εμένα και τον Andrea (Dovizioso), που ήταν ο επόμενος αναβάτης και πόσοι γύροι απέμεναν, προσπάθησα να ακολουθήσω τον Casey και να διατηρήσω τη διαφορά από τον Andrea. Κοντά στην τελευταία στροφή έχασα το μπροστινό και έπεσα και αυτό ήταν το τέλος του αγώνα για εμένα. Δουλέψαμε πολύ σκληρά αυτό το σαββατοκύριακο και βελτιωθήκαμε σε όλες τις περιόδους και στον αγώνα ήμασταν σε καλή θέση. Σήμερα η τύχη δεν ήταν μαζί μας! Λυπάμαι για όλη την ομάδα, γιατί αυτό το αποτέλεσμα θα σήμαινε τόσα πολλά για αυτούς και λυπάμαι για τη Suzuki για το εντός έδρας Grand Prix της, γιατί θέλαμε να κάνουμε έναν καλό αγώνα και να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Πρέπει να κρατήσω τα καλά πράγματα από αυτό το σαββατοκύριακο στο μυαλό μου και στον επόμενο αγώνα πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε τα ίδια πράγματα που κάναμε εδώ και να κρατήσουμε το κεφάλι μας ψηλά!»
Παρακολουθήστε τις καλύτερες στιγμές από όλο το σαββατοκύριακο στην ιαπωνική πίστα, στο video που ακολουθεί.



Moto GP Motegi Highlights 2011 from Kostas Klitsinikos on Vimeo.

www.karosimaia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου