ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Μόνχε: «Έτοιμος να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα»(video)

Μόνχε: «Έτοιμος να προσφέρω όσο το δυνατόν περισσότερα»(video)

8/10/2011
Στο Red Store βρέθηκε ο Βιθέντε Μόνχε ο οποίος υπέγραψε αυτόγραφα και φωτογραφήθηκε με τους φίλους του Ολυμπιακού.
monjeΟ Αργεντίνος είναι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκεται στον μεγαλύτερο σύλλογο της χώρας και τόνισε ότι έκανε ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα του, ενώ είπε ότι θα ήθελε να αγωνιστεί και να βοηθήσει την ομάδα.
Aναλυτικά όσα είπε ο Μόνχε:
Για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό
«Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον Ολυμπιακό, ο οποίος είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα. Είμαι έτοιμος να προσφέρω όσον το δυνατόν περισσότερα».
Για τις διαφορές με τον Ολυμπιακό Βόλου

«Είναι μεγάλη διαφορά δυναμικότητας του Ολυμπιακού από εκείνη του Βόλου, αλλά έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μου και θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για την ομάδα».
Για το «Γ.Καραϊσκάκης»
«Είναι πολύ μεγάλη και δυνατή έδρα. Ήμουν στο παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και η ατμόσφαιρα ήταν πολύ καλή. Ωστόσο, θέλω να μπω στο γήπεδο και να κάνω ωραία πράγματα για να ευχαριστήσω τους οπαδούς της ομάδας». 



www.olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου