ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

Δηλωσεις παικτων

Δηλωσεις παικτων

22/02/2013

Πέρκινς: "Έχω μία μεγάλη ευκαιρία"

Ο Πέρκινς δήλωσε πως νιώθει ευλογημένος που ήρθε στον Ολυμπιακό, τονίζοντας πως ξέρει πολύ καλά πως έχει μία μεγάλη ευκαιρία μπροστά του. "Είμαι απαιτητικός από τον εαυτό μου", σχολίασε.
Ο Ντορόν Πέρκινς φόρεσε τα ερυθρόλευκα και λίγο πριν πραγματοποιήσει την δεύτερη του προπόνηση μαζί με την ομάδα έκανε δηλώσεις τόσο για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό, όσο και για την μεταγραφή του στους Πειραιώτες. Μεταξύ άλλων επεσήμανε πως είναι απαιτητικός από τον εαυτό του, σχολίασε πως νιώθει ευλογημένος που ήρθε στο μεγάλο λιμάνι, ενώ τόνισε πως ξέρει καλά πως έχει μία μεγάλη ευκαιρία μπροστά του. Κόντρα στην Κάχα Λαμποράλ δεν αναμένεται να αγωνιστεί, καθώς ο κόουτς Μπαρτζώκας θέλει πρώτα από τον παίκτη του να κατανοήσει πλήρως την τακτική και στα συστήματα της ομάδας.
Ο Ντορόν Πέρκινς σχολίασε: "Είναι μια καλή ευκαιρία για μένα. Ο Ολυμπιακός είναι σπουδαία ομάδα για να παίζει κανείς. Θέλω να παίξω και να βοηθήσω. Ήταν εύκολη απόφαση για εμένα να φτάσω εδώ, ομάδα υψηλού επιπέδου και μεγάλη προοπτική για έναν αθλητή.

Εξαρτάται από τους προπονητές το πότε θα παίξω. Εγώ προσπαθώ να είμαι έτοιμος, μπορεί να παίξω κόντρα στην Κάχα, μπορεί και όχι. Δεν το ξέρω. Θέλω χρόνο προσαρμογής καθώς ήμουν στην Κίνα και δεν είναι εύκολο.

Έχουμε Αμερικανούς στην ομάδα και αυτό κάνει πιο εύκολη την προσαρμογή μου εδώ. Νιώθω ευλογημένος, είναι μεγάλη ευκαιρία για εμένα, ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να πάρει τίτλους που είναι και ο δικός μου στόχος.

Ξέρω τι μπορώ να κάνω, νιώθω καλά και έχω ξεπεράσει πλήρως τον τραυματισμό μου. Θα είναι ωραίο να δείξω, πρώτα από όλα σε εμένα, αλλά και σε όλους τους άλλους πως είμαι εδώ και μπορώ να αγωνιστώ και πάλι σε υψηλό επίπεδο. Είμαι απαιτητικός από τον εαυτό μου και έχω φιλοδοξίες. Βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα της Ελλάδας και της Ευρώπης. Έχω κίνητρο να διακριθώ και να κερδίσω τίτλους".

Περπέρογλου: "Να κάνουμε το παιχνίδι μας"

Ο Στράτος Περπέρογλου τόνισε πως ο Ολυμπιακός πρέπει να θέσει τους δικούς του κανόνες στο παρκέ κόντρα στην Κάχα Λαμποράλ και να μην αφήσει τους Ισπανούς να τρέξουν σε ανοιχτό γήπεδο.
Ο διεθνής φόργουορντ μίλησε για την κρίσιμη αναμέτρηση με την Κάχα Λαμποράλ στο ΣΕΦ (22/2), υποστηρίζοντας πως οι ερυθρόλευκοι πρέπει να ελέγξουν τον ρυθμό του αγώνα και να μην επιτρέψουν στην ισπανική ομάδα να βρει ανοιχτό γήπεδο.
"Όλα τα παιχνίδια είναι δύσκολα και η Κάχα Λαμποράλ είναι καλή ομάδα. Εμείς πρέπει να ελέγξουμε τον ρυθμό, να κάνουμε το παιχνίδι μας, να θέσουμε στο γήπεδο τους δικούς μας κανόνες. Αν κερδίσουμε θα έχουμε κάνει μεγάλο βήμα για την πρόκριση, αλλά και πάλι τίποτα δεν θα είναι οριστικό.

Όπως είπα πρέπει να ελέγξουμε τον ρυθμό αφού παίζουμε κόντρα σε μια ισπανική ομάδα και φυσικά να μην τους επιτρέψουμε να τρέξουν σε ανοιχτό γήπεδο", τόνισε χαρακτηριστικά ο Περπέρογλου.

RedPlanet.gr - Περπέρογλου ενόψει Κάχα Λαμποράλ από Pireotis7




www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου