ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Πάντελιτς: "Η ομάδα είναι φανταστική"

Πάντελιτς: "Η ομάδα είναι φανταστική"

Απόλυτα ικανοποιημένος από τους πρώτους του μήνες στον Ολυμπιακό εμφανίστηκε ο Μάρκο Πάντελιτς σε μεγάλη συνέντευξη που παραχώρησε σε σέρβικη εφημερίδα. "Η ομάδα είναι φανταστική", είπε μεταξύ άλλων.
Μεγάλη συνέντευξη σε εφημερίδα της πατρίδας του παραχώρησε ο Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος εξέφρασε την τεράστια ικανοποίησή του για αυτούς τους πρώτους τέσσερις μήνες στον Ολυμπιακό, δηλώνοντας πως "η ομάδα είναι φανταστική".
Ο 32χρονος Σέρβος φορ των Πειραιωτών, μίλησε στην "Sportski Zurnal" και είπε πως τα πάντα είναι τέλεια στον Ολυμπιακό, ότι θέλει να κατακτήσει πολλούς τίτλους και να παίξει στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Βέβαια, έκανε και το παραπονάκι του πως θα ήθελε να παίζει παραπάνω απ' ότι μέχρι σήμερα "αλλά δεν παραπονιέμαι και είμαι έτοιμος να αρπάξω κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί".


Για τις πρώτες του εντυπώσεις στον Ολυμπιακό, είπε: "Οι εντυπώσεις μου μετά από τέσσερις μήνες στην Αθήνα είναι εξαιρετικές. Η ομάδα είναι φανταστική, έχουμε ένα καταπληκτικό σύνολο, οι συμπαίκτες μου είναι πολύ καλοί, έχω και συμπατριώτες μου εδώ με τους οποίους κάνω παρέα, όπως ο Τζόρτζεβιτς και ο Κοβάτσεβιτς, ενώ πηγαίνω και βλέπω κι άλλους, όπως ο Τεόντοσιτς στην ομάδα μπάσκετ. Η πόλη είναι πολύ όμορφη. Όλα είναι τέλεια".

Ερωτηθείς για το αν ο περιορισμένος χρόνος συμμετοχής του μετριάζει τη χαρά του, απάντησε: "Εντάξει, ο κάθε ποδοσφαιριστής θα ήθελε να παίζει συνέχεια. Όμως, πιστέψτε με, δεν παραπονιέμαι για αυτό. Είναι θέμα προπονητή. Η ομάδα είναι πάνω από όλα και εγώ είμαι έτοιμος να αρπάξω κάθε ευκαιρία που θα μου δοθεί. Αυτή είναι η δουλειά ενός επαγγελματία και πιστεύω πως οι αριθμοί μου επιτρέπουν να είμαι ευχαριστημένος από τον εαυτό μου. Άλλωστε, θυμηθείτε πως εντάχθηκα καθυστερημένα στην ομάδα και πιστεύω πως στο δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος θα έχω μεγαλύτερη συμμετοχή".

Για την περσινή χρονιά, δήλωσε: "Κοιτάζοντας πίσω στο χρόνο που έφυγε με ψυχραιμία, δεν είχε κάτι αρνητικό για μένα, ήταν όπως και ο προηγούμενος. Φυσικά λυπάμαι για την αποτυχημένη πορεία της Σερβίας στο Μουντιάλ, αλλά όσον αφορά στην καριέρα μου σε συλλογικό επίπεδο και την προσωπική μου ζωή, είμαι ικανοποιημένος. Έκανα εξαιρετική σεζόν με τον Άγιαξ και μετά πήγα στον Ολυμπιακό, που είναι επίσης μεγάλος σύλλογος. Ελπίζω μαζί του να κατακτήσω πολλούς τίτλους και να παίξουμε στο Champions League".

Για την Εθνική Σερβίας, ήταν ξεκάθαρος: "Πάντα θα είμαι διαθέσιμος για την πατρίδα μου. Όλοι ξέρουν πως όποτε κλήθηκα στην εθνική, έδωσα το 200%. Είμαι εδώ, ο προπονητής (Βλάντιμιρ Πέτροβιτς) ξέρει τι μπορώ να κάνω και με γνωρίζει ίσως περισσότερο, γιατί ήταν προπονητή μου όταν ήμουν μικρός".

Ο Πάντελιτς τόνισε ακόμα πως έχει στο μυαλό του το Παγκόσμιο Κύπελλο: "Ακόμη σκέφτομαι ό,τι έγινε στο Μουντιάλ, αλλά δεν μπορούμε τώρα να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε το παρελθόν. Ήταν για μένα ένα παιδικό όνειρο η συμμετοχή σε ένα Παγκόσμιο Κύπελλο. Πιστεύαμε πως μπορούσαμε να φτάσουμε μακριά, αλλά δεν τα καταφέραμε. Δεν ξέρω γιατί εξελίχθηκαν έτσι τα πράγματα. Είχαμε ποιότητα σαν ομάδα, αλλά μας έλειψε η τύχη".

Όσον αφορά τα προκριματικά του Euro 2012, απάντησε: "Όλα είναι στο χέρι μας και αυτό είναι πολύ σημαντικό στο ποδόσφαιρο. Μπορούμε να κερδίσουμε τα έξι παιχνίδια που μας απομένουν. Δεν θα είναι εύκολο, αλλά εμείς οι Σέρβοι έχουμε συνηθίσει στα δύσκολα, μας ταιριάζουν περισσότερο. Είμαι αισιόδοξος".

Τέλος, για το πώς είναι οι γιορτές μακριά από την πατρίδα, τόνισε: "Οι καλύτερες αναμνήσεις από τα παιδικά μου χρόνια είναι συνδεδεμένες με τις γιορτές, ιδιαίτερα τα Χριστούγεννα, που τα περνάμε με την οικογένεια και τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Όλα αυτά τα χρόνια έμαθα ότι δεν έχει σημασία όπου και αν είσαι, αλλά με ποιον είσαι. Όμως και πάλι μου λείπουν τα Χριστούγεννα στην πατρίδα. Θα ήθελα πολύ να έχω κοντά μου όλους τους δικούς μου ανθρώπους στο Βελιγράδι. Όμως πάντα υπάρχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις. Τι να κάνεις…".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου